even voorstellen

Piotr

Stoppelbaard
hoi mannen met baard :)>
ben inmiddels al bijna 3 weken mijn baard aan het verwennen , moet zeggen dat Baardzeep Woody van Mijnbaard ( eigen merk ) bevalt prima . Olie Citrus ook eigen merk doet gewoon zijn ding(Y) ( heb nog niet met een ander kunnen vergelijken ) . Ben aan het kijken voor een ander olie , mss met Classic geurtje ?
Heb meteen vraag : hoeveel druppels olie gebruiken jullie per keer ( hangt uiteraard van de baardlengte ) ? ik ben begonnen met 10 ( dacht dat beetje te weinig is ) , vandaag heb ik 15 op gedaan .
Gebruiken jullie ook een feun om baard droog te maken of laten jullie vanzelf drogen ? Ik was mijn baard elke twee dagen + olie en een a twee keer per week wax .
alvast bedankt voor alle suggesties ,

Groetjes , Piotr
 

Texman

Koning Baard
Met de hoeveel olie is het een beetje experimenteren. Het is de bedoeling dat je de olie ook in je huid onder je baard masseert. Maar je moet niet zoveel gebruiken dat je baard er vet van wordt.
Ik gebruik iedere dag de föhn om mijn baard te drogen en in vorm te brengen. Maar als je baard gelijk mooi valt kan je hem ook zonder föhn laten drogen. Het is allemaal een kwestie van uit proberen en kijken wat het beste voor jou werkt.
 

Piotr

Stoppelbaard
Met de hoeveel olie is het een beetje experimenteren. Het is de bedoeling dat je de olie ook in je huid onder je baard masseert. Maar je moet niet zoveel gebruiken dat je baard er vet van wordt.
Ik gebruik iedere dag de föhn om mijn baard te drogen en in vorm te brengen. Maar als je baard gelijk mooi valt kan je hem ook zonder föhn laten drogen. Het is allemaal een kwestie van uit proberen en kijken wat het beste voor jou werkt.
Bedankt Texman ,
ik gebruik ook elke keer een feun anders is mijn baardhaar een grote krul massa :( . Olie smeer ik ook in huid uiteraard en naar mijn idee is mijn baard niet te vettig .
Groetjes , Piotr
 
Banner image
Top