even voorstellen

Piotr

Stoppelbaard
Goedenavond Allemaal ,

Ben nieuw op deze forum , een man van bijna 50 met baard ( tot lichte ergernis van zijn vrouw ;) )
Ik ben op zoek naar betaalbaar en goed kwalitatief producten om mijn baard goed te kunnen verzorgen . heb tot nu toe weinig tot geen ervaring en weet niet waar en wat moet ik bestellen . liefst zou ik shampoo , olie en balsem in een set willen kopen maar .... de keuze is reuze . Alle suggesties en adviezen welkom

alvast bedankt ,

Grotjes , Piotr
 

Piotr

Stoppelbaard
Welkom! Begin maar eens te zoeken op mijnbaard.nl ;) Daar hebben ze wel wat sets opstaan. Zelf altijd fan geweest van Grave before shave met de balsem en olie. Shampoo van mijnbaard zelf.
Bedankt Ronnie ,

helaas is Grave uitverkocht , om te beginnen probeer ik Woody baardset met baardkam en Baardzeep Woody "Mijn Baard" .
Hoop dat dat geen verkeerde keuze is , laat wel weten hoe is het gegaan

Groetjes , Piotr
 

Ronnie

Baard
Bedankt Ronnie ,

helaas is Grave uitverkocht , om te beginnen probeer ik Woody baardset met baardkam en Baardzeep Woody "Mijn Baard" .
Hoop dat dat geen verkeerde keuze is , laat wel weten hoe is het gegaan

Groetjes , Piotr
Niks mis mee. Zodra je het gaat gebruiken merk je zelf waar je baard en huid het beste op reageert. Dat verschilt voor iedereen. Dat Grave uitverkocht is hoor ik de laatste tijd vaker. Had zelf nog een grote pot olie gekocht en ben aan het experimenteren met een zelf gemaakte beard butter.
 

Piotr

Stoppelbaard
Hoi ,
heb ooit een olie hebruikt , geen suc6 helaas . Ook lang geleden een balsem . Toen deze op was had ik een pomade voor haar en baard ( ook niet mijn ding ) , sinds een tijdje merk ik dat mijn baardhaar meer droog is . Daroom ben besloten om uiteendeljik weer mijn bard grondigbaan te pakken. Mss wordt er minder over gezeurd , hoop ik .

Groetjes , Piotr
 

Carlstein11

Volle Baard
Welkom @Piotr
Ik kan je om de baard te wassen Aleppo zeep aan raden Het is goed voor de baard en nog goedkoop ook
Snuffel maar een rond op het forum hier er is erg veel over te vinden. Maar ook over baard verzorgings producten valt er genoeg te vinden.
En zoals eerder vermeld is er ook de site van mijn baard.nl
Succes met je zoek tocht
 

Piotr

Stoppelbaard
Bedankt jongens , dat hoor ik graag
Heb inmiddels al spullen uitgeprobeerd , moet zeggen dat effecten zijn naar mijn idéé zicht/voelbaar . Denk dak ik ook nog een ander soort olie bij gaan kopen om afwisselend te gebruiken , is dat wel goede idee of zeggen jullie beter bij een blijven ?
Groetjes , Piotr
[DOUBLEPOST=1589393410][/DOUBLEPOST]
Welkom op het forum!

Geen flauw idee, waarom er enige kritiek van de dame op de baard en snor zou zijn, want het staat je geweldig! :)>(Y)
ze moeten altijd iets hebbn om te zeuren , toch ?
 

Texman

Koning Baard
Ha @Piotr ,
Ik zie dat ik nog niet inhoudelijk heb gereageerd dus bij deze ook van mij welkom op ons forum;).
Je baard mag er zijn en hij staat je heel goed. De dames zullen er aan moeten wennen :).
Ik zeg hier vaak dat je voor een beginnende baard niet te veel baardproducten moet kopen.
Met jouw baard hoef je je niet in te houden en kan je best wat verschillende producten/geuren uit proberen.
Groet Texman:)>
 

Piotr

Stoppelbaard
Allereerst welkom van mij ook! Prima baard! Ik gebruik al een hele tijd Aleppozeep naar volle tevredenheid

Ha @Piotr ,
Ik zie dat ik nog niet inhoudelijk heb gereageerd dus bij deze ook van mij welkom op ons forum;).
Je baard mag er zijn en hij staat je heel goed. De dames zullen er aan moeten wennen :).
Ik zeg hier vaak dat je voor een beginnende baard niet te veel baardproducten moet kopen.
Met jouw baard hoef je je niet in te houden en kan je best wat verschillende producten/geuren uit proberen.
Groet Texman:)>
Bedankt Texman,
denk dat ik binnenkort een andere geurtje olie gaan kopen
GR , Piotr
 
Banner image
Top