Even voorstellen!

Laurent1965

Zware baard
Welkom op dit leuke forum!
Voor drie weken al heel goed bezig.
Na verloop van tijd wordt de boel zachter tot heel zacht, echter ook afhankelijk van de produkten die je gebruikt.
Hierover (en nog veel meer) staat op dit forum legio..., veel plezier met de baardreis!!

Groet,Laurent.
 

ItalianBarba

Stoppelbaard
Gebruik momenteel een baard olie van mijnbaard in the dandy geur. Merk dat het wel helpt maar blijft nog steeds vrij stug.

Is het ook normaal dat je zo nu en dan een bultje krijgt onder je baard? Als ik er goed naar kijk is het geen ingegroeide haar maar een soort puist die je wel voelt zitten haha.

Bvd

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
 

Texman

Koning Baard
Dit is mijn 3 weken baardgroei, wist niet dat baardhaar zo hard aan kon voelen wordt we zachter neem ik aan.
Zo, is dat van 3 weken (Y)(Y)(Y) dat wordt vast een prachtige volle baard.:)>
Naarmate je baard langer wordt het haar buigzamer en gaat het zachter aanvoelen.
Het kan wel per persoon en per leeftijd veel verschillen.
 

Laurent1965

Zware baard
Gebruik momenteel een baard olie van mijnbaard in the dandy geur. Merk dat het wel helpt maar blijft nog steeds vrij stug.

Is het ook normaal dat je zo nu en dan een bultje krijgt onder je baard? Als ik er goed naar kijk is het geen ingegroeide haar maar een soort puist die je wel voelt zitten haha.

Bvd

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

Heb ik indertijd ook gehad, hardnekkig, veel last van gehad, ook wel eens opengetrokken met kammen, was bloederig...
Proberen af te blijven en (uiteraard) de baard goe blijven vertroetelen.
Schijnt erbij te horen, na een tijd verdween dit bij mij, nooit meer terug gekomen.
 

ItalianBarba

Stoppelbaard
Zo, is dat van 3 weken (Y)(Y)(Y) dat wordt vast een prachtige volle baard.:)>
Naarmate je baard langer wordt het haar buigzamer en gaat het zachter aanvoelen.
Het kan wel per persoon en per leeftijd veel verschillen.
Ja dat zullen mijn Italiaanse genen wel zijn haha.

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
 

ItalianBarba

Stoppelbaard
Heb ik indertijd ook gehad, hardnekkig, veel last van gehad, ook wel eens opengetrokken met kammen, was bloederig...
Proberen af te blijven en (uiteraard) de baard goe blijven vertroetelen.
Schijnt erbij te horen, na een tijd verdween dit bij mij, nooit meer terug gekomen.
Oke gelukkig haha.. ik denk dat het misschien de haren zijn die nog wat in de huid lopen te prikken ofzo

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
 

Skaggy

Volle Baard
Van mij ook nog een laat welkom op dit leuke en leerzame forum. Ziet er al goed uit, gaat een beste baard worden! (Y):)>
 
Banner image
Top