Even voorstellen

Texman

Koning Baard
Ha Patrick,
Welkom op ons forum, leuk dat je mee gaat doen.
Plaats eens een foto van je baard want dat vinden we leuk.
Groet Texman:)>
 

Wil

Baard
Welkom Patrick,

Info genoeg op dit forum en vragen staat vrij.
Er zal vast een lid zijn die, min of meer stiekem, zijn baard verft.

Groetjes, Wil
 

Laurent1965

Zware baard
Hallo Patrick,

Alllereerst ook van mij welkom op dit forum annex bruin-café, pas op, kan verslavend werken...
Inmiddels bij meerderen hier bekend, ik heb langere tijd mijn baard gekleurd met Just for Men-baard.
Nooit stiekem over gedaan, er zijn zat mensen die haren verven dacht ik zo..., so what??
Mijn ervaring is deze:

Je moet steeds bijkleuren ivm uitgroei waardoor de baard steeds donkerder wordt.
Nu ben ik al enkele weken aan het ontkleuren, gebruik de vakantie hiervoor, ben inmiddels de derde week in Spanje, vol in de zon en zo'n beetje elke dag de zee in.
Nog is de kleur er niet uit.... :mad:Vind het inmiddels troep van de ergste soort!
Vertik het echter om mijn (langere) baard en dito handle-bar snor hiervoor in te korten, gelukkig groeit hij hier harder.
Merk intussen ook een gezondere baard te krijgen, iets met chemische troep??
Hij wordt nu langzaam grijs, met wat donkerdere nuances.
Ik ben blij dat ik deze stap heb genomen,(Y) ik ga echt niet meer aan die rommel beginnen!

Groet, Laurent.
 

Meegsie

Stoppelbaard
Ha Patrick,
Welkom op ons forum, leuk dat je mee gaat doen.
Plaats eens een foto van je baard want dat vinden we leuk.
Groet Texman:)>
In de bijlage een foto van afgelopen december.

20181217_132728.jpg

Onderstaande foto is van mei dit jaar. Bezig met 1 van mijn andere hobby's. Bier brouwen.
IMG-20190427-WA0014.jpg

Mijn profielfoto is van een maandje eerder. April dus.

Andere hobby's die ik heb naast het bier brouwen is mountainbiken en fietsen.
Verder ga ik graag naar een concertje toe en lees ik graag een goed boek in de trein naar mijn werk.
 
Banner image
Top