Even voorstellen

Mdbruin

Baard
Had al een account gemaakt maar nog geen voorstel topic, dus bij deze.
Ik ben Marius, 37 jaar oud. Tijdens het zoeken naar reviews van de Barberclub lijn van Lóreal kwam ik dit forum tegen (professorMelchior's review om precies te zijn).
Qua verzorging heb ik er eigenlijk "weinig" aan gedaan. Wassen (normale shampoo), kammen en de tondeuse. Na een keertje een verkeerde greep naar de shampoo (voelde niet erg fijn) toch maar eens besloten om toch maar eens specifieke producten hiervoor aan te gaan schaffen. Helaas heeft de lokale kappersacademie nog geen producten hiervoor dus toch maar eens kijken wat hiervoor verkrijgbaar is. Vandaag na veel lezen op het forum de eerste producten besteld, baardzeep, baardolie, baardbalsum en een kam.
Qua geur was het twijfelen, vind bos geur niet erg. Was in het verleden (toen het nog mogelijk was) regelmatig op de mountainbike in het bos te vinden. Maar heb toch aan de hand van de shampoo welke ik nu gebruik toch gekozen voor de citrus geur.

Ik heb al een behoorlijke tijd een baard, geen volle lange baard maar meer een stoppelbaard (wisselend tussen de 5-10mm).
Een tijdje terug ben ik gestopt met het kort houden van de baard en heb ik deze laten groeien. Wel al een paar keer met de schaar even de hardgroeiers iets korter gemaakt maar voor de rest lekker de lengte gehouden. Zal binnenkort even een foto maken van de huidige stand van zaken.
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Welkom Marius, veel plezier met je baardreis en hou ons op de hoogte van je voortgang (Y)
 

Mdbruin

Baard
Bedankt iedereen, pakketje van mijnbaard.nl vanmiddag opgehaald en vannavond gelijk de olie uitgeprobeerd. Foto's van de huidige stand van zaken en de nieuwe verzorgingproducten toegevoegd.
 

Bijlagen

  • image-2018-11-15.jpg
    image-2018-11-15.jpg
    67 KB · Weergaven: 102
  • image-20180-11-15.jpg
    image-20180-11-15.jpg
    79,2 KB · Weergaven: 114
  • image1-2018-11-15.jpg
    image1-2018-11-15.jpg
    178,6 KB · Weergaven: 94

Weeble

Volle Baard
Goed begin alvast! Vergeet niet om een review te plaatsen van de betreffende producten, want we zijn erg benieuwd;)
Welkom op het forum en beard on!:)>(Y)
 

Texman

Koning Baard
Ha @Mdbruin ,
Welkom op ons leuke forum.:)
Je heb een prima baard die nog mooier kan worden als je hem verder laat uitgroeien.
Met de een goede verzorging kan je heel veel bereiken.
Ik zie dat je al gestart ben met de aanschaf van wat baardspullen. (Y)
Probeer zo veel mogelijk kennis op te doen over baardverzorging. Hier en op internet vind je de nodige info.
Succes Texman :)>
 

Mdbruin

Baard
@ProfessorMelchior met een korte stoppelbaard zijn de wangen niet echt dicht behaard. De kleur is als de baard korter is ook een stukje lichter waardoor het misschien ook minder lijkt. Zoals de baard nu gaat, is het een mooie baard zonder "grotere" kale stukken. Zoals bijv. Greg van beardbrand heeft wat hij verbergt met zijn snor.

Over iets meer als een week een afspraak om model te zitten voor de kappersacademie voor m'n haar, zal dan eens een foto maken. Heb dan ook een tijdje de baard beter verzorgd :D. Misschien gelijk eens vragen of ze de overgang kunnen faden voor me.
 

Yainderidoo

Zware baard
Bedankt iedereen, pakketje van mijnbaard.nl vanmiddag opgehaald en vannavond gelijk de olie uitgeprobeerd. Foto's van de huidige stand van zaken en de nieuwe verzorgingproducten toegevoegd.
Mooie kop, mooie baard Marius....en nu ga ik direct ook zo'n kam bestellen :)>;)(Y)
 
Banner image
Top