Even voorstellen. Poging tot baard.

BjornW

Stoppelbaard
Ik ben Bjorn (39) en woon in Zuid West Vlaanderen. Grens met Oost Vlaanderen en Henegouwen.

Na een anderhalve week verlof en het niet scheren (doe ik nooit),beslist om een poging tot baard te wagen.
Aangezien het haar op mijn hoofd beslist heeft om stilaan erg dunnetjes te worden proberen we dit te compenseren met een baard.

Ik heb hier op het forum vandaag al één en ander gelezen en goeie tips gezien. (Vooral niet trimmen en laten groeien ;))
(Heb wel net de bakkebaarden bijgeschoven, vanaf nu dus niet meer doen:))

Ik hoop dat ik de jeuk periode doorkom. Want af en toe toch wel lastig.
Zijn daar tips of tricks voor ?

Nu vs doel:

9kb2cd8v6auc.jpg


9kb2cd8v6auc.jpg
 
Laatst bewerkt:

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Welkom Bjorn ;)
West-Vlaanderen begint blijkbaar meer en meer dit forum te ontdekken, leuk zo (Y)

Wat je doel betreft heb je zeker smaak, al ga je wel nog even geduld moeten hebben eer je zover bent natuurlijk ;)

Wat de jeuk betreft zou ik de topics i.v.m. baardolie eens doornemen.

Succes met je baardreis (Y)
 

BjornW

Stoppelbaard
Er zullen uiteraard nog een heel aantal kortere versies als tussenstation zijn.

Ik ga me eens verder inlezen in baardolie en producten.
 

BjornW

Stoppelbaard
Zo, wat verder ingelezen en wat meer info gevonden.
Ondertussen een eerste bestelling gedaan bij mijnbaard.be
Shampoo, Face Scrub & Baardolie.
 

BjornW

Stoppelbaard
En de bestelling voor de trimmer en tondeuse met minimum 4 maanden verplaatst.
Ik kom dan uit rond de kerstperiode, dus ik weet al wat mijn cadeau zal worden
 

RCM

Baardaap
Welkom Bjorn, een echte vent komt wel door de jeuk periode heen hoor, geen aandacht aan geven. Een kortere versie als 'tusse station'? Je wil dus een langere baard, stap dan niet in een stoptrein maar in een sneltrein, anders duurt de reis veel te lang. Succes... (Y)
 

BjornW

Stoppelbaard
Ondertussen ook een topic gemaakt om de groei te tonen.
Groeit traag (naar mijn zin), maar ik heb geduld. We zien wel waar we uitkomen binnen 4 maanden.

https://baardforum.nl/threads/bjorns-baard.3008/
[DOUBLEPOST=1537516612][/DOUBLEPOST]
Welkom Bjorn, een echte vent komt wel door de jeuk periode heen hoor, geen aandacht aan geven. Een kortere versie als 'tusse station'? Je wil dus een langere baard, stap dan niet in een stoptrein maar in een sneltrein, anders duurt de reis veel te lang. Succes... (Y)

Ondertussen de jeuk periode goed doorgekomen dankzij het gebruik van baardolie.

En ik ga je advies volgen. Dus 4 maanden niet aankomen. En dan zien we wel waar we staan.

Ondertussen ook enkel positieve reacties gehad dus dat helpt ook :)
 
Banner image
Top