Even voorstellen en start groei van de baard

Monk2303

Baard
Ik hoef niet perse een grote baard binnen het kortste tijdsbestek. Ik heb liever dat ik er verzorgd bij loop en het gewoon gestaag lekker op zn gemak groeit. Ben vandaag bij onze barbier geweest en hem duidelijk verteld wat ik wilde. Hij wilde het zelf graag netjes maken en dat is het nu.
Ik voel me zelfverzekerder nu. Baard dragen is een wandeling, geen race heb ik geleerd.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 

Skaggy

Volle Baard
Hoi heren! Tijdje afwezig geweest, ben weer even op het forum.
De baard staat nog steeds, ik gooi er aankomende week een nieuwe reeks fotos op.
Ik doe dit niet elke week omdat er in het begin niet of nauwelijks iets van te zien was.
Aanstaande zaterdag een barbier gepland om de losse haartjes even bij te werken en te helpen met "hoe ik nu eigenlijk de baard wil gaan dragen"

Let op, hij scheert van het gros absoluut niets af maar was bij mij in de winkel en wist wel hoe hij het er fatsoenlijker er uit kon laten zien.

Na een maandje heb ik al wel een beeld van hoe de haren groeien en ben daar opzich erg tevreden over. Alleen de wangen blijven een beetje achter en merk toch dat er wat lichtere en grijzere haren tussen zitten waar ik dan weer niet zo blij mee ben.

Houdt jullie op de hoogte!

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
7e8de365c5afa80a65e28918b0d30683.jpg
6a932e25fafe34e5b5a079fcf0a89738.jpg
2bd37f2c344ba4bb758e85bfca5a1560.jpg
9d2df7dbe949b3afc9
Dat gaat voorspoedig Marco, de groei lijkt er goed in te zitten. (dit is geen wandeltempo ;)) (Y):)>
 

Monk2303

Baard
Voorlopif even de laatste update met fotos, deze zijn gemaakt twee dagen na de barbier.
Ik wil jullie eerlijke reacties!

Volgende update ga ik over een maandje weer plaatsen, het groeit nu niet meer zo snel.
3fb126ea1bb59c5b9b95c5984665b5e0.jpg
aa3f71ef67618217fa607881adfce100.jpg
aac0298a1ce2565365337909b3f0db8b.jpg
c39eb3e85d879420060d11ed99b8bcca.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 

Texman

Koning Baard
Voorlopif even de laatste update met fotos, deze zijn gemaakt twee dagen na de barbier.
Ik wil jullie eerlijke reacties!

Volgende update ga ik over een maandje weer plaatsen, het groeit nu niet meer zo snel.
3fb126ea1bb59c5b9b95c5984665b5e0.jpg
aa3f71ef67618217fa607881adfce100.jpg
aac0298a1ce2565365337909b3f0db8b.jpg
c39eb3e85d879420060d11ed99b8bcca.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Het ziet er heel netjes en strak uit (Y)(Y)(Y).
Dit is nu een mooi uitgangspunt om je baard verder te laten groeien en als het kan uit te breiden want dan wordt hij echt nog veel mooier.
En met dat uitbreiden bedoel ik een zo hoog mogelijke wang en hals lijn. Je kan kijken of je deze steeds een beetje kan uitbreiden.
Succes Texman :)>
 

Monk2303

Baard
Het ziet er heel netjes en strak uit (Y)(Y)(Y).
Dit is nu een mooi uitgangspunt om je baard verder te laten groeien en als het kan uit te breiden want dan wordt hij echt nog veel mooier.
En met dat uitbreiden bedoel ik een zo hoog mogelijke wang en hals lijn. Je kan kijken of je deze steeds een beetje kan uitbreiden.
Succes Texman :)>
Ik snap helemaal wat je bedoelt, dat is ook fase 2 bij mij. Eerst idd even lekker laten groeien. Het wanghaar is ook dunner en minder aanwezig dus daar gaat waarschijnlijk meer tijd in zitten qua groei.

Bedankt voor de lieve woorden @Jobbo en @Texman

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 

Diederik

Volle Baard
Hey @Monk2303 dat gaat de goeie kant op!

Je hebt de potentie om een mooie dikke baard te kweken, dus ik zou zeggen (in lijn met vriend @Texman): probeer die hals- en wanglijn wat op te trekken in de tijd.
Daarbij zou ik ook de soulpatch langer proberen te laten, want dan krijg je meer massa aan de voorkant.
 

Freerider

Baard
Hey @Monk2303 dat gaat de goeie kant op!

Je hebt de potentie om een mooie dikke baard te kweken, dus ik zou zeggen (in lijn met vriend @Texman): probeer die hals- en wanglijn wat op te trekken in de tijd.
Daarbij zou ik ook de soulpatch langer proberen te laten, want dan krijg je meer massa aan de voorkant.
Ziet er netjes uit! En ik sluit mij helemaal bij diederik aan!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 

Skaggy

Volle Baard
Keurig gedaan en daarmee een prima uitgangspunt voor je verdere wandeling. Idd de soulpatch laten meegroeien en de wanglijn weer iets hoger zien te krijgen. (Y):)>
 
Banner image
Top