Even voorstellen en start groei van de baard

Monk2303

Baard
Mijn baas heeft ook een baardje, die vindt het geweldig dat ik hem laat staan. Ook hij support me er doorheen. Maar als ik jullie niet had,...

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 
Laatst bewerkt:

Monk2303

Baard
Gewoon in die weken je vakantie plannen @Monk2303 :D of even onderduiken! :cool::eek:
En daarna kom je weer tevoorschijn; en zie, @Monk2303 heeft een o zo mooie baard! :)>(Y)
Haha als dat maar kon. Helaas moet ik gewoon door. Geen vakantie voor deze jongen.
Maar jullie steun helpt me er mee door.
Ik moet ook niet zeuren, wordt waarschijnlijk nog erger.
Maar scheren doe ik niet!

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 

Jobbo

Baard
Haha als dat maar kon. Helaas moet ik gewoon door. Geen vakantie voor deze jongen.
Maar jullie steun helpt me er mee door.
Ik moet ook niet zeuren, wordt waarschijnlijk nog erger.
Maar scheren doe ik niet!

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Niet scheren, ik zit in dezelfde “er niet uitzien schurken fase”. We gaan gewoon verder!
 

Jobbo

Baard
Inmiddels week 3 aangebroken. Groei lijkt wel iets af te nemen.
Ik heb nu wel een erg rommelig uiterlijk.
Heb gisteren de 24 uurs regel aan moeten nemen omdat ik er momenteel totaal niet representatief er uit zie.
Als dat maar goed gaat.


Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Ik zit trouwens in week 5 en bij mij ziet het nog niet veel beter uit. Maar ik ga door, als de haren langer worden dan wordt het een baard en daar zijn we toch voor bezig.

Een baard groeien is namelijk geduld hebben en doorzetten!
 

Jimmy16

Baard
Jou zwerver-look valt echt zeer goed mee (Y)
Zoals ik zei, je hebt een beeld in je hoofd van jezelf door je jarenlang te scheren en nu plots kijk je op een behaarde kin.
Dit is zeer bizar en voelt onvertrouwd, alsof je jezelf niet meer bent. Soms slaat die balans dan de verkeerde kant op en begin je te twijfelen.

Dan zijn wij er om in te springen (Y)
Door je foto's hier op het forum te posten, kijk je plots niet meer naar een spiegelbeeld, maar naar een foto en zie je ook wat wij zien.
En dat ziet er alvast zeer goed uit :cool:
Die flinke baard, die komt er bij jou!
Gewoon doorzetten (Y)
 

Skaggy

Volle Baard
Je ziet er nog beschaafd uit hoor Marco. En ach zolang je nog een beetje verkoopt en je klanten niet gillend de winkel uit rennen valt het allemaal nog wel mee moet je maar denken. Succes kerel! (Y):)>
 

Monk2303

Baard
Hoi heren! Tijdje afwezig geweest, ben weer even op het forum.
De baard staat nog steeds, ik gooi er aankomende week een nieuwe reeks fotos op.
Ik doe dit niet elke week omdat er in het begin niet of nauwelijks iets van te zien was.
Aanstaande zaterdag een barbier gepland om de losse haartjes even bij te werken en te helpen met "hoe ik nu eigenlijk de baard wil gaan dragen"

Let op, hij scheert van het gros absoluut niets af maar was bij mij in de winkel en wist wel hoe hij het er fatsoenlijker er uit kon laten zien.

Na een maandje heb ik al wel een beeld van hoe de haren groeien en ben daar opzich erg tevreden over. Alleen de wangen blijven een beetje achter en merk toch dat er wat lichtere en grijzere haren tussen zitten waar ik dan weer niet zo blij mee ben.

Houdt jullie op de hoogte!

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
7e8de365c5afa80a65e28918b0d30683.jpg
6a932e25fafe34e5b5a079fcf0a89738.jpg
2bd37f2c344ba4bb758e85bfca5a1560.jpg
9d2df7dbe949b3afc9
 

Freerider

Baard
Gaat goed zo, zou de barbier enkel tips laten geven. Probeer jezelf alvast een baard doel te geven ( zal zo even zoeken wat een kratos baard is), en daar je handelingen op aanpassen. Lange baard? Dan overal vanaf blijven.
Hooguit kun je er voor kiezen om de wangen wat op te schonen en de lijnen strak te trekken. Veelal bestaat er ook de neiging om de halslijn te hoog te zetten. Voor een lange baard, absoluut vanaf blijven. Voor een kortere baard kun je de halslijn wel iets korter/scherper zetten, maar blijf weg van de chin straps! En daar gaan veel barbiers de mist mee in.
Eventueel kun je de snor tot de lip laten strakknippen, tenzij...........je een grote snor wilt.
Wat al eerder is gezegd en wat ik zelf ook ervaren heb, in de spiegel ziet er altijd erger uit dan op een foto of hoe een ander het ziet.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Banner image
Top