Even voorstellen en advies

Magevo80

Baard
Ik heb de indruk dat de kale plek in het midden van je snor, in vergelijking met 25 september, al iets minder opvallend is geworden? Als je je snor nog een tweetal maanden laat groeien, kan je misschien wel zorgen dat dit stukje kale huid niet meer zichtbaar is of veel minder opvalt door andere haren? :cool:
Ja dat idee heb ik ook, gaat nog wat worden op mijn 45e na een leven lang glad door het leven gaan… dat moet ik dan wel compenseren met een mindere groei op mijn kruin maar die scheer ik toch glad

SnorHans

Baard
Ik heb de indruk dat de kale plek in het midden van je snor, in vergelijking met 25 september, al iets minder opvallend is geworden?
Ja dat zie ik ook! In het geval van irriterende snorharen die vanuit het midden boven de lip en in alle verschillende richtingen groeien, trim ze niet terug! Ik heb die fout gemaakt maar als ze langer worden, kun je ze zijdelings wegstijlen zodat ze niet meer storen.

tijn

Zware baard
Ja daar moet ik wat meer geduld mee hebben, maar ze zijn inderdaad gelukkig voller aan het worden, gelukkig zoekt mijn snor ook aansluiting
Geduld is het grootste probleem bij het laten groeien van een volle baard. Sucses

Magevo80

Baard
Voor de kaalgeschoren mannen hier, wat houden jullie als grens aan met de bakkebaarden als jullie je hoofd scheren? Ik vindt van geen haar op mijn hoofd naar dikke bakkebaarden er ook niet helemaal top uitzien.

Rateliff

Baard
Ik houd de bovenkant waar m’n oor begint aan en vanaf halverwege m’n oor naar boven fase ik hem naar niks..

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Magevo80

Baard
Ik vind de ontwikkeling echt netjes, ook qua kleur. Je kunt je nu al voorstellen hoe een volle baard eruit gaat zien!
Ja vindt het zelf ook wel leuk gaan zo, krijg leuke reacties erop dus dat motiveert ook wel om door te gaan. Zit alleen te kijken hoe ik mijn neklijn en zijkant wat kan bijwerken zonder veel te gaan scheren en vindt het nog te vroeg voor een barbier.

Magevo80

Baard
Zouden jullie het al aanraden om alvast beetje bij te werken of zouden jullie wachten. Ik denk dat qua volheid, dus niet de lengte dit het wel is. Mijn wangen zullen niet heel veel voller worden dan nu alleen ogen ze voller met meer lengte. Dan laat ik het liever doen ipv zelf lopen kloten en mijn baard te verzieken.

SnorHans

Baard
Ik zou hem zo laten, en als je hem wat langer wilt, gewoon laten doorgroeien. Je hebt een vrij symmetrische, natuurlijke maar ook wat diep liggende wanglijn en volgens mij kun je er nog wel een paar centimeter bij laten groeien!

Banner image