Even voorstellen, een baardaap erbij!

Bhazz1976

Stoppelbaard
Hallo heren, ik zal mij even voorstellen aangezien ik nieuw ben hier.
Mijn naam is Bas en ik woon op Bali in indonesie. Nog nooit in mijn leven een poging gedaan om een baard te groeien.
Maar daar gaat verandering in komen.
Ik ga een poging wagen!
 

Texman

Koning Baard
Hallo heren, ik zal mij even voorstellen aangezien ik nieuw ben hier.
Mijn naam is Bas en ik woon op Bali in indonesie. Nog nooit in mijn leven een poging gedaan om een baard te groeien.
Maar daar gaat verandering in komen.
Ik ga een poging wagen!
Ha @Bhazz, welkom op ons leuke forum.
Goed voornemen om een baard te laten groeien. Op je avatar ziet je baard er al goed uit.
Dus hou ons maar op de hoogte van je baardreis.
Groet Texman:)>
 

Giant

Zware baard
Welkom, ook van de snorman van het baardforum.
Leuk dat je een poging gaat wagen. Nu volhouden! Je moet geduld hebben. Is moeilijk, maar het wordt beloond
Succes!
 

Macx

Baardaap
Hallo @Bhazz, welkom op het gezellige baardforum, mooi dat je ook een baard wilt laten groeien, doe zo nu en dan een update en lees daarna de leuke tips en reacties die je zult ontvangen.
Heel veel succes en veel plezier gewenst met je baardreis. Tot horens, Macx (de Kerstman van het forum)
 

Bhazz1976

Stoppelbaard
Ha @Bhazz, welkom op ons leuke forum.
Goed voornemen om een baard te laten groeien. Op je avatar ziet je baard er al goed uit.
Dus hou ons maar op de hoogte van je baardreis.
Groet Texman:)>

Ik zal proberen om zo nu en dan ea te updaten Texman, Groet Bhazz
[DOUBLEPOST=1654148019][/DOUBLEPOST]
Hallo @Bhazz, welkom op het gezellige baardforum, mooi dat je ook een baard wilt laten groeien, doe zo nu en dan een update en lees daarna de leuke tips en reacties die je zult ontvangen.
Heel veel succes en veel plezier gewenst met je baardreis. Tot horens, Macx (de Kerstman van het forum)

Dank je wel Macx, en ik geloof niet meer in Sinterklaas maar nog steeds in de Kerstman
 
Banner image
Top