Even voorstellen…. BaardRookie

Pascalamiteiten

Stoppelbaard
image.jpg Beste baardmannen,

Ik ben Pascal, 49 jaar en een maand terug besloten mijn baard te laten staan.
Ik heb eens gehoord van een wijze man, dat iedere man één keer zijn baard moet laten staan. Dus bij deze de raad opgevolgd.
Ik ben zojuist de kriebel periode door, en begin nu al meer en meer te wennen.
En heb al nachtmerries bij het idee, hem er weer af te scheren.
Ik denk dat we snel vriendjes zijn geworden….
En ja er zitten al behoorlijke grijze…. nee witte stukken in, tja dat zal toch mijn wijze leeftijd ondertussen zijn.
Alleen begint ie her en der een beetje te krullen….. dat wil ik toch een beetje zien te gaan verhelpen.
Dus als iemand tips en trucs heb…. Ik hou mij aanbevolen.
Voorlopig nog even aan laten groeien, en dan gaan we een coupe verzinnen voor mijn baardmans.
 

Macx

Baardaap
Hallo Pascal, welkom op het baardforum, mooi begin is er al, en je snor ook al mooi, ik zou nu nog niet veel doen aan die krullen, ik vind krullen mooi en laat het gewoon lekker krullen. Als je baard wat langer is dan zou je met de föhn en de ronde borstel de krullen er uit kunnen föhnen, maar ze komen gewoon weer terug hoor. 's Morgens na het douchen je baard handdoek droog dan wat baardolie erin doen en na een paar minuten doe ik er dan beard balm van Reuzel er in, dan gaan de krullen ook wel een beetje zoals jij het wilt hebben. Andere baardmannen hebben weer andere methodes, wacht maar even rustig af op de reacties en tips die je zult krijgen.
Veel succes met je baardreis en hou ons op de hoogte.

ps. Ik zou als ik jou was een topic openen op het forum https://baardforum.nl/forums/baard-laten-groeien/ dan krijg je veel meer aandacht en reacties dan hier op het topic, 'even voorstellen'
 
Laatst bewerkt:

Giant

Zware baard
Welkom op dit leuke forum.
Dat je nachtmerries krijgt bij het idee van afscheren is een goed teken.
Het wondermiddel is nu eenmaal geduld.
Succes met je baardreis!
 

Texman

Koning Baard
Bekijk bijlage 21918 Beste baardmannen,

Ik ben Pascal, 49 jaar en een maand terug besloten mijn baard te laten staan.
Ik heb eens gehoord van een wijze man, dat iedere man één keer zijn baard moet laten staan. Dus bij deze de raad opgevolgd.
Ik ben zojuist de kriebel periode door, en begin nu al meer en meer te wennen.
En heb al nachtmerries bij het idee, hem er weer af te scheren.
Ik denk dat we snel vriendjes zijn geworden….
En ja er zitten al behoorlijke grijze…. nee witte stukken in, tja dat zal toch mijn wijze leeftijd ondertussen zijn.
Alleen begint ie her en der een beetje te krullen….. dat wil ik toch een beetje zien te gaan verhelpen.
Dus als iemand tips en trucs heb…. Ik hou mij aanbevolen.
Voorlopig nog even aan laten groeien, en dan gaan we een coupe verzinnen voor mijn baardmans.
Ha @Pascalamiteiten ,
Ook van mij welkom op ons leuke forum en het klop dat iedere man op zijn minst een keer in zijn leven z'n baard moet laten staan (hoewel moet ;)).
Ik lees dat de begin periode goed bent doorgekomen dan is de kans groot dat je over een tijdje met een mooie volle baard rondloopt.
Je baard is nu nog te kort om iets aan de de krulletjes te doen en als je baard langer wordt is het misschien juist mooi, dus gewoon afwachten.
Veel plezier hier en hou ons maar op de hoogte van de voortgang dan kunnen we evt. van advies dienen.
Texman:)>
 
Banner image
Top