Even mezelf voorstellen aan m'n baardgenoten.

HurtgenBeardRick

Stoppelbaard
Hallo allemaal,

Ik ben Rick, 39 jaar uit Den Haag. Jarenlang een ringbaardje gehad en op een gegeven moment een sik laten groeien van ongeveer 10 centimeter. Toch wou ik iets anders proberen en heb afgelopen 12 december besloten een volle baard te laten groeien. Veel kritiek en vooral ook veel erg "grappige" opmerkingen gehad van mensen uit mijn omgeving. Vooral collega's en vrouwen in onze omgeving reageren erg negatief op mijn baard. De domme vergelijkingen die mensen maken zoals "Je lijkt op Catweazle" of Paulus de Boskabouter of Sinterklaas of de Kerstman. "Scheer die vieze baard toch af" hebben mij eigenlijk alleen maar meer gemotiveerd om gewoon lekker te doen waar ik zin in heb. Afgelopen zaterdag voor het eerst naar de barbier geweest en heb daar wel wat nuttige tips gekregen. Ik ben eigenlijk best trots op hoe mijn baard groeit en zou hem nu zeker ook niet meer afscheren. Ten eerste omdat ik het wel bij me vind passen maar ook een beetje om mijn baardvijanden te gallen. In ieder geval vind ik het erg leuk om hier op het forum rond te neuzen wat mijn baardgenoten schrijven en ervaren.

Groetjes,

Rick.057fe21b-2517-4013-9d4e-14039f1019ba.jpg Dit is vandaag IMG_20160228_034350.jpg Deze is van een week of 2 geleden
 
Banner image
Top