Ervaringen Better Mensch baardolie en beardbutter

Mark van Better Mensch stuurde me onlangs baardolie en beardbutter van zijn merk. Erg aardig natuurlijk! :)

Verpakking
De verpakking is wat saai als je het vergelijkt met sommige andere merken, maar het misstaat zeker niet boven de wasbak, of waar dan ook. Gewoon prima en mannelijk. 3/5
DSC_0017~2.jpg

De geur
Mark heeft mij de geur Gentleman Forest toegezonden: ceder, kruidnagel en rozemarijn. Helaas vind ik rozemarijn in baardolie echt niet lekker ruiken. Heb zelf ook nog een flesje essentiële olie staan met die geur, maar die raak ik ook niet meer aan. Dus de geur is aan mij echt niet besteed. Jammer, want ik heb het natuurlijk wel geprobeerd en de geur blijft (voor mij helaas) lang hangen. Goed spul dus, maar vanuit mijn eigen ervaring: 2/5

De olie en butter
De olie heb ik niet geprobeerd, alleen geroken. De butter wel, want dat kende ik nog niet. Maar wat een fijn spul zeg. Olie is vaak te vet en heeft weinig hold. Wax is te hard en moeilijk te gebruiken, terwijl je er wel redelijk meer kan 'stylen'. Deze butter daarentegen heeft de positieve eigenschappen van beide producten: hold en goed hanteerbaar. Ik vind het een goede oplossing en overweeg zeker de Fresh Lemon hiervan te kopen. 5/5

De prijs
Tsja, erg goedkoop is het niet (prijzen staan in dollar), maar eerlijk is eerlijk, erg hoog is het ook weer niet. Gemiddeld dus. 3/5

Eindoordeel
Als het de juiste geur was geweest, dan zeker de moeite waard. Vooral de butter vind ik een erg mooi product. 3,5/5

Dus, wie wil de olie en butter toegestuurd krijgen? Iemand die dus van rozemarijn houdt en een klein verhaaltje over wilt vertellen. Stuur me maar even een pm. Bij meerdere gegadigden kies ik willekeurig iemand.
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Ja ik heb het ook beide. Vind het echt ranzig spul! Zonde van je geld.. 1 druppel is genoeg om de hele dag als een naar kruidnagel riekende man rond te lopen. Om nog maar te zwijgen over de zogenaamde boter..
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Te slapjes. Net een mona pudding. Smeert dus best goed uit, maar is veel te vet. En ja, de geur. Je kunt er niet omheen. Overdreven sterk aanwezig en na een paar minuten ben je misselijk.
Ik zeik niet snel producten af, maar dit spul moeten ze verbieden.! ;)
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Als niemand interesse heeft dan wil ik de butter zelf wel eens proberen.

Bij meerdere gegadigden mag je hen voorrang geven.
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Zo is het natuurlijk ook!
Het is dat ik op dit moment om kom in de balsems en oliën dat ik het zonde vind om Barry of mijzelf op kosten te jagen voor iets dat ik 1 of 2 keer ga gebruiken.
Maar als het makkelijk (lees: goedkoop) te verzenden is, dan ben ik wel benieuwd
 
Banner image
Top