Ervaring met 1821 producten?

Boof72

Volle Baard
Net bij de barbier kreeg ik balsum van het merk 1821.
Had er nog nooit van gehoord, hier iemand wel en ervaring mee?

Even gezocht en mijnbaard en barbatum verkopen het beide niet.
Via Google gezocht en lijkt het wel een echt kappers product te zijn aan de website te zien de het wel verkopen.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Toevallig had ik het gisteren met @Renem over eenzelfde soort merk Aphothecary87. Deze en 18.21 Man Made (wat hebben ze toch met die cijfers in de merknamen?) hebben eigenlijk een te klein assortiment voor de serieuze baarddrager. Eén soort balsem of olie en beiden voeren naar mijn mening geen wax in de productlijn.
Handig voor de kapper en barbier, die af en toe een verdwaalde klant met een baard krijgt, want dan hoeven ze geen keuze te maken. Beide merken heb ik nog niet gebruikt en daar is ook weinig enthousiasme toe, want beiden gebruiken een aanzienlijke hoeveelheid alcohol en parfum als toevoeging en daar blijf ik ver van. Niet schadelijk, als een barbier, dat er eenmalig insmeert om een luchtje toe te voegen, maar niet raadzaam voor dagelijks gebruik.
 

Boof72

Volle Baard
Als de keuze zo beperkt is vindt ik het wel apart dan dat een barbershop voor deze lijn kies. Zag wel 5 of 6 verschillende potjes staan waarvan 1 pomenade, die werd knetterhard in je baard vertelde hij.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Dat klopt: paste (tegen een pluizig kapsel), pommade (voor een betonnen kuif), clay (voor een gestylde look), wax (voor een glanzend kapsel), wash (om het hoofdhaar te wassen), scheerolie (voor een gladde scheer-ervaring, nogmaals wash (maar dan naar vanille geurend) en baardolie.
De hele collectie voor de kapsalon en voor ons Baardforummers kan het naast de producten van Nivea en Kruidvat gestald worden.
 
Banner image
Top