Dutchbeards

Epische snorren.

Discussie in 'Show je snor' gestart door ProfessorMelchior, 9 sep 2019.

1. Peter1971

Peter1971 Baard

ik heb echt geen idee, maar geduld heb ik..sinds 30 november laat ik het middenstuk met rust..de hoeken had ik gewoon door laten groeien daarom zijn ze vlassig, nu twijfel ik of ik de hoeken zal inkorten of dat ik wacht tot de rest van de snor hem weer op pakt. snor 27-1.jpg

2. Rothbeard62

Rothbeard62 Baard

Als je écht iets wil bereiken met je snor @Peter1971, dan moet je er echt afblijven! De snor is nu eenmaal de langzaamst groeiende gezichtsbeharing. ;)
    --- Dubbele posts samengevoegd, 28 jan 2020 ---
    En nu weer even terug naar waar het hier over gaat, een paar voorbeelden van legendarische en epische snorren! :)

Schrijver en dichter Rudyard Kipling (1865-1936)

Rudyard Kipling.jpg

N.a.v. de eerste door de professor geplaatste afbeelding: hier een nog jonge Albert Schweitzer (1875-1965)

albert schweitzer.jpg

De schrijver Mark Twain (1835-1910)

mark twain.jpg

Componist Edward Elgar (1875-1934) met een prachtige handlebar-walrus combi-snor!

edward elgar.jpg

Mooie voorbeelden! :)(Y)

Laatst bewerkt: 28 jan 2020
  3. ProfessorMelchior

ProfessorMelchior Administrator Staff Oerbaard

4. Laurent1965

Laurent1965 Zware baard

Groeien laten, komt vanzelf goed, zo is he bij mij ook gegaan, steeds vanuit het midden kammen.
    Ziet er al goed uit trouwens! (Y)

Peter1971 vindt dit leuk.
  5. Peter1971

Peter1971 Baard

top...dank je.

Laurent1965 vindt dit leuk.
  6. Bildtstar

Bildtstar Baard

Koning Umberto ! van Italië had ook een dikke snor (koning van 1878-1900) [​IMG]

Texman, redangel, Peter1971 en 3 anderen vinden dit leuk.
    Mijnbaard Woody Citrus Baardset
  7. Bildtstar

Bildtstar Baard

Erwin Aschenwald, voorman van ''Die Mayrhofner'' een Oosterijkse polka/schlager groep waar ik graag naar mag luisteren, alhoewel zijn snor doorgroeit in de bakkebaarden vind ik hem toch wel noemenswaardig

8. Bildtstar

Bildtstar Baard

Onze eigen Hollandse Ilja Gort, bekend van Televisie

9. Nib85

Nib85 Baard

Eigenlijk kennen wij Ilja Gort allemaal (onbewust) van: “Duo Penotti twee kleuren in een potti!”

Dat hij toevallig zijn landgoed heeft kunnen kopen en daardoor scoort met zijn geslurp over wijn komt allemaal omdat hij dat heeft kunnen bekostigen met tv-commercials. (Y) ;)

ProfessorMelchior, Texman en Bildtstar vinden dit leuk.
  10. Olav1975

Olav1975 Volle Baard

Ik ken hem eerder hier van:

ProfessorMelchior en Bildtstar vinden dit leuk.
  11. Bildtstar

Bildtstar Baard

Hij is inderdaad ook zeer actief in de muziekwereld, hij zat vroeger ook in de band After Tea en heeft ook een solo single uitgebracht in 1973, onderstaand een afbeelding van de hoes [​IMG]

ProfessorMelchior vindt dit leuk.
  12. Rothbeard62

Rothbeard62 Baard

Ja, die "snor" van Ilja Gort... Als je het goed bekijkt is dat natuurlijk helemaal geen echte snor. Z'n (echte) snor houdt hij zelfs kort en de beharing op z'n kin is (gedeeltelijk) erg lang.

ProfessorMelchior en Texman vinden dit leuk.
  13. Texman

Texman Koning Baard

Dit wist ik niet, After Tea ken ik nog wel van vroeger :)(Y)

ProfessorMelchior vindt dit leuk.
  14. Bildtstar

Bildtstar Baard

Volgens hemzelf een snor zoals te zien in dit filmpje, mooie baard heeft z'n zoon trouwens

15. Texman

Texman Koning Baard

Zal je het goed onthouden Annemarie :D:D:D:D.

Laurent1965 en ProfessorMelchior vinden dit leuk.
  16. Rothbeard62

Rothbeard62 Baard

Ja, hij kan wel zoveel zeggen! :D Definitie van een snor: Een snor is haargroei tussen neus en bovenlip. En daar voldoet de 'snor' van dhr Gort dus echt niet aan ;)

En z'n zoon heeft inderdaad een mooie volle baard, maar waarom hij dan z'n snor zo kort houdt..... Zonde, want die snor is niet zo mooi in verhouding met zijn grote,lange baard.

Bearded Bastard beard oil and balm

Deel Deze Pagina