Eindelijk voorstellen

John75

Baard
Ik ben John, 45 jaar oud en lees al zo’n anderhalf jaar mee op dit forum.

anderhalf jaar geleden heb ik ook mijn eerste poging gewaagd om een baard te laten groeien. Helaas ben ik na een week of 5 toch weer terug gegaan naar mijn ringbaardje.

een week of 6 geleden ben ik aan een nieuwe reis begonnen. Deze keer ga ik wel volhouden.

Ik heb een paar foto’s bijgevoegd van mijn baard na 4 weken.

ik wil iedereen bedanken voor de inspirerende posts op dit forum. Dit helpt mij zeker bij mijn reis.



Mvg John

AEC541B1-2F45-4727-8AF5-31833BCF2256.jpeg 974F98E8-2527-4927-8E26-47B327574D40.jpeg 0BDD7AAF-891C-4363-95EB-2DEBCAEDA75B.jpeg
 

RCM

Baardaap
Welkom John. Het gaat je deze x vast wel lukken om een mooie volle baard te laten groeien. Zoals je ondertussen wel weet, komende tijd niks aan doen, hooguit een beetje je halslijn strak zetten, olie erin en genieten! Succes! :)>(Y)
 

Giant

Zware baard
Welkom,
Het gaat nu wel lukken. Het is een kwestie van heel veel geduld hebben.
Je zult ongetwijfeld reacties van anderen krijgen, maar negeer de negatieve. Het gaat om jou baard.
Succes.
 

Texman

Koning Baard
Ha @John75 ,
Welkom op ons leuke forum, goed dat je mee gaat doen want met onze hulp gaat het lukken.
Aan je baardgroei zal het niet liggen want daar is niets mis mee (Y)(Y)(Y).
Laat je baard voorlopig doorgroeien en verzorg hem goed.
Succes en hou ons op de hoogte.
Texman :)>
 

tijn

Zware baard
Hoi , allereerst welkom hier op het oh zo leuke en leerzame forum. Je bent al lekker bezig met baarden dus ik zou zeggen laat het scheergebeuren achterwegen en laat de boel lekker groeien. Sucses en veel plezier met jou reis(Y):)>
 

Texman

Koning Baard
@Texman daar ben ik nog moed voor aan het verzamelen. Ik ben bang dat ik er al snel teveel afhaal. Misschien is het verstandiger om nog een paar weken te wachten en het dan door een barbier te laten doen. Daarna gaat het wel lukken om bij te houden.
Als je het zelf nog niet aandurft doe het dan niet maar laat het door de barbier doen.
Het wel handig als je het zelf doet want om alleen de lijnen strak te houden vind ik een bezoek aan de barbier te duur.
Begin altijd heel voorzichtig en haal alleen kleine uitgroeiende stukjes weg zodat je de lijnen mooi strak krijgt.
Hou je wangen en hals ook altijd schoon dan komt je baard veel beter tot zijn recht.
Succes Texman:)>
 
Banner image
Top