Eindelijk, een baard!

Texman

Koning Baard
Ha Joep,
Om de een of andere reden heb ik alle berichten hier van de afgelopen dagen gemist dus net even doorgenomen.
Het begint helemaal goed te komen met je baard Joep en volgens mij ben je ook nog een ander mens aan het worden. Ja, ja het echte baardman gevoel begint zich te manifesteren. En die de reactie van de dames dat is toch geweldig :D. En voor de andere baardmannen die reageerde ik lag in een deuk (Y)(Y):):D.
Blijf ons verrassen Texman :)>
 

Joep

Zware baard
Ha Joep,
Om de een of andere reden heb ik alle berichten hier van de afgelopen dagen gemist dus net even doorgenomen.
Het begint helemaal goed te komen met je baard Joep en volgens mij ben je ook nog een ander mens aan het worden. Ja, ja het echte baardman gevoel begint zich te manifesteren. En die de reactie van de dames dat is toch geweldig :D. En voor de andere baardmannen die reageerde ik lag in een deuk (Y)(Y):):D.
Blijf ons verrassen Texman :)>
Inderdaad, ik voel me niet meer het groentje van een paar maanden terug en dat voelt geweldig. Een volwassen baardman wil ik mijzelf nog niet noemen, er zijn nog te veel nieuwe dingen die ik nog niet heb meegemaakt met mijn baard. Neem nou bijvoorbeeld vandaag, lekker gezwommen met mijn dochter in het zwembad. Ik had al een tijdje niet meer gezwommen en dit was de eerste keer dat ik met een baard in het zwembad lag. Voor alle baardmannen die dat nog niet gedaan hebben, ga dat heel snel doen! Wat een geweldige ervaring was dat. Het voelde aan alsof ik een baard van een meter had. Als de stroming eenmaal grip krijgt op je baard, heerlijk gevoel gewoon. Toen ik het zwembad uitkwam was ik wel iets wat teleur gesteld dat mijn baard in werkelijkheid niet een meter was, maar dat is een kwestie van geduld :)> (Y)
 

Nib85

Volle Baard
De eerste keer dat ik mijn kam in mijn baard kon laten hangen, vond ik ook zo’n momentje

Een staartje (inmiddels zelfs 2 mits de strikjes niet te groot zijn) is ook zo’n moment.
Ik -gepaste- trots, twee dochters met tranen in de ogen van het lachen en een vrouw met een afkeurende blik (ze is sowieso al niet de grootste fan van mijn baard).

Je hebt er niets aan (in het geval van de staartjes is het zelfs ronduit belachelijk, naar mijn bescheiden mening dan. Er is immers niet voor niets een hele markt voor baardkralen etc., dus sommige mensen zullen het enorm mooi/tof/stoer vinden staan...), maar dat het kan is toch leuk.
 
Laatst bewerkt:

Nib85

Volle Baard
Lijkt me toch wel leuk ja. Ik heb geen tattoos of piercings, dus een baardkraal zou dan ten minste iets zijn. Eens kijken of ik daar straks nog steeds zo over denk :D

Ik heb ook geen tattoos en piercings, maar een baardkraal komt er bij mij niet in... :eek:

Ik vraag me ook af of mensen dit ook “gewoon” in hebben of dit speciaal voor themafeestjes aanschaffen en dragen.
 
Banner image
Top