Eindelijk, een baard!

RickR

Baard
Hey Joep, heb je verhaal even doorgescrold, maar dat groeit hard man! Ziet d’r goed uit.
En wat @Gunter zegt ben ik ook wel benieuwd naar. Heb je een doel voor ogen? Een bepaald model of zo?
Zelf vind ik dat altijd lastig aangezien wij, als nieuwe baard dragers in wording, nog niet weten hoe de baard er in volle glorie uitziet.
 

Ardjan

Baardaap
Hé Joep; de hoed staat je goed; en de baard nog beter! :D(Y)
Dat kroeshaar of die krul (wat jij "rommelig" noemt) hoeft toch geen probleem te zijn? 't Ziet er best goed uit, dus zeg ik; niet teveel op letten!
Tis jouw baard en staat je goed! Mooie kleur ook! (Y)
Dus beard-on kerel; rustig doorgaan! En wees maar trots op hetgeen je hebt! ;):)(Y)
 

Joep

Zware baard
Bedankt voor alle complimenten en
Enkele haren die uitsteken -de zgn. Zwervers- kun je voorzichtig met een schaar bijwerken.
Durf ik niet, ik zou niet weten waar ik moet stoppen, dus vooralsnog neem ik het maar voor lief.
geduld en niet teveel met de Baard rommelen
Ga ik dus doen.
veel kroelen zei Ivan
Ik kroel heeel veel, dus dat moet goed komen.
Ivan wil dat wel voor je doen!
Uhhmmm :eek::eek::eek: nee! Mijn vrouw misschien. :)
Geen idee waar je het over hebt.???
Ik ga het opzoeken, weet niet of ik het nog kan vinden. Volgens mij was jij het echt die het gepost had.
Je Baard is op zijn minst heel bijzonder! Die donkere ondergrond met hier en daar die grijze haren. Heeeeeeeel apart! Overigens denk ik niet dat jij een Baard krijgt als Boof of Bolt. Die hebben heel ander haar. Dat zou ik ook wel willen :eek: Wat je wel krijgt is een Baard die er uit ziet als de Baard van Joep!
:):):):)> (1, 2, 3, Joep)
Net als vrouwen die hun borsten niet groot genoeg vinden of andersom
Andersom??? Daar kan ik me nou helemaal niets bij voorstellen, borsten zijn nooit te groot :D
 

Joep

Zware baard
Ik had dit topic even niet ‘gerefreshed’.. hahah.
Dat heb ik ook steeds, of er is al een volgende pagina in gebruik, zo ook nu en zie jouw bericht en die van @Ardjan pas later. Ook jullie bedankt voor de complimenten!
Hahaha......ik heb er nog even aan gedacht om er voor jou een plaatje bij te zetten maar heb me beheerst...:eek::eek::rolleyes:
:D
Ohhh jammer. (maar Ik weet niet of dat mag volgens de forum regels)

Ik heb nog zitten denken aan die avatar met die hele lange baard die buiten zijn kader over Professor heen gaat, op de post eronder, maar ik weet echt niet meer waar ik het gezien heb. Kan niemand zich die grap dan herinneren, ik heb er erg om gelachen. Ik was/ben in de overtuiging dat @Yainderidoo deze grap ge-photoshoped heeft, maar ik kan het natuurlijk mis hebben.
 

Olav1975

Volle Baard
Ik wilde het toch even laten zien. Vooral aan de linker kant (voor de kijkers rechts) zie je op deze foto veel rommelige haren. Door de achtergrond is het niet heel goed te zien, volgende keer ergens anders gaan staan. Ik heb voor ik deze foto nam echt mijn best gedaan om het te fatsoeneren, maar het blijft rommelig. Gek genoeg zie ik in de spiegel meer, vooral onder mijn kin, bij mijn nek lijkt het wel kroes haar. Niets tegen kroes haar hoor, maar het voelt wat vreemd, omdat ik dat mijn hele leven nog niet gehad heb en ik heb er ook niet de juiste kleur voor
Bekijk bijlage 13713
Nu ik deze foto naast mijn avatar zie, lijk ik toch een beetje uitgeschoten met de viltstift. Toch heb ik me netjes aan de lijntjes gehouden tijdens het overtrekken.
Doe toch eens zonder dat papieren hoedje...
[DOUBLEPOST=1572966478][/DOUBLEPOST]De baard groeit goed!
 

Texman

Koning Baard
Ik wilde het toch even laten zien. Vooral aan de linker kant (voor de kijkers rechts) zie je op deze foto veel rommelige haren. Door de achtergrond is het niet heel goed te zien, volgende keer ergens anders gaan staan. Ik heb voor ik deze foto nam echt mijn best gedaan om het te fatsoeneren, maar het blijft rommelig. Gek genoeg zie ik in de spiegel meer, vooral onder mijn kin, bij mijn nek lijkt het wel kroes haar. Niets tegen kroes haar hoor, maar het voelt wat vreemd, omdat ik dat mijn hele leven nog niet gehad heb en ik heb er ook niet de juiste kleur voor
Bekijk bijlage 13713
Nu ik deze foto naast mijn avatar zie, lijk ik toch een beetje uitgeschoten met de viltstift. Toch heb ik me netjes aan de lijntjes gehouden tijdens het overtrekken.
Ha Joep, je baard groeit lekker door zo, hij wordt al echt mooi.(Y)(Y)(Y)
Als je je ergert aan wat uitstekende haren mag je deze gerust wat inkorten met een klein schaartje.
Ik bekijk mijn baard iedere morgen zeer kritisch in de spiegel en kort ook wel een haartje in.
Niets aan de hand als je het daar bij laat.;)
 

Laurent1965

Zware baard
Ik wilde het toch even laten zien. Vooral aan de linker kant (voor de kijkers rechts) zie je op deze foto veel rommelige haren. Door de achtergrond is het niet heel goed te zien, volgende keer ergens anders gaan staan. Ik heb voor ik deze foto nam echt mijn best gedaan om het te fatsoeneren, maar het blijft rommelig. Gek genoeg zie ik in de spiegel meer, vooral onder mijn kin, bij mijn nek lijkt het wel kroes haar. Niets tegen kroes haar hoor, maar het voelt wat vreemd, omdat ik dat mijn hele leven nog niet gehad heb en ik heb er ook niet de juiste kleur voor
Bekijk bijlage 13713
Nu ik deze foto naast mijn avatar zie, lijk ik toch een beetje uitgeschoten met de viltstift. Toch heb ik me netjes aan de lijntjes gehouden tijdens het overtrekken.
WoW, gaat de goeie kant op, ziet er goed uit!!!! (Y)
 

Joep

Zware baard
HELEMAAL mee eens, ik heb ook eerst getwijfeld! ;)
Ik zal hier een eerlijk en openhartig antwoord op geven.

Ik ben pas 3 maanden onderweg met mijn baardreis en ben daar tot nu toe heel blij mee. Het is veel meer dan alleen maar wat haar onder je kin, in de positieve zin, daar ben ik door meerdere van jullie van tevoren al voor gewaarschuwd en tot nu toe blijkt dat ook uit te komen. Tot nu toe vind ik het heel leuk. Ik vind dat ik er beter uitzie, het kost wel wat tijd aan verzorging, maar dat is tegelijk ook leuk om te doen. Toch kan ik niet in de toekomst kijken en weet ik op dit moment niet of ik in de toekomst net zo enthousiast blijf. Het zou zo maar kunnen gebeuren dat ik er op een gegeven moment helemaal zat van ben, dan gaat alles eraf en is dit een bijzondere gebeurtenis in mijn geschiedenis. Ik weet niet zeker of ik er dan aan herinnerd wil worden. Dit klinkt heel gek misschien en ik verwacht het ook niet, maar je weet het nooit. Om die rede wil ik op zijn minst een van te voren onbepaalde periode een baard en snor hebben, net zolang tot ik heel zeker weet dat het blijvend is en een onderdeel van mijn ik, voordat ik een volledige foto plaats. Klinkt dat gek? Een beetje, maar ik vermoed dat ik niet de enige ben die het zo ervaart. 3 maanden is niet niks, maar toch ben ik nog maar een beginner.

Desalniettemin vind ik het wel leuk om aangemoedigd te worden om een foto te plaatsen hoor :) (Y) :)> Maar ik doe het lekker (nog) niet :p
 

Kenneth

Baard
Ha die Joep, heel herkenbaar eerst er zeker van zijn of dit je nieuwe "Ik" is. Ik kijk soms ook in de spiegel zo van ben ik dat? Mijn omgeving is er sneller aan gewend dan ik zelf. Maar ik vind het wel een hele mooie reis tot nu toe. En die baard van jou groeit super goed, wij zij nu beiden 3 maanden onderweg en ik zie veel herkenbare zaken, zoals dat pluizige, uitstekende haren of dat het soms helemaal niet wil meewerken. Maar als ik mag geloven gaat dat allemaal voorbij. Ik ben er nu wel over uit wat voor model ik wil, maar dat ga ik hier nog niet verklappen, dat zien ze wel ergens in december. Weet jij al wat je wil? Groeten van baardbroeder Kenneth:)>(Y)
 

Joep

Zware baard
Banner image
Top