Eerste serieuze poging

Diederik

Volle Baard
Hai, je bent goed bezig!
Wat een geduld heb je geoefend, top.

Je kunt nu wel zien dat je nog een jonge baard hebt (vooral de halsbaard; de wangen komen vaak later dan de hals).

Ik denk voorzichtig de conclusie te kunnen trekken dat je nu nog geen volle baard kunt bouwen. Mocht je wel echt iets gaafs willen, denk ik dat een Van Dyke je goed staat.

Je kunt van daaruit periodiek de volle baard kunnen testen.

 

TristanRC

Stoppelbaard
Thanks, Diederik! Die conclusie begon ik inderdaad ook voorzichtig te trekken. Een Van Dyke is iets wat ik in het begin al ambieerde en als een goede mogelijkheid zag. Ik hou me aan het drie maanden niet scheren en als die drie maanden om zijn ga ik proberen er iets van te maken :D

EDIT: Ik zit er wel aan te denken de "sik" eraf te halen om te kijken of er dan donkerdere haren voor terug komen. Dit heb ik een keer ergens gelezen... weet iemand of dit een fabel is? Moet ik er vanaf blijven of proberen?
 
B

BrotherBeard75

Guest
Thanks, Diederik! Die conclusie begon ik inderdaad ook voorzichtig te trekken. Een Van Dyke is iets wat ik in het begin al ambieerde en als een goede mogelijkheid zag. Ik hou me aan het drie maanden niet scheren en als die drie maanden om zijn ga ik proberen er iets van te maken :D

EDIT: Ik zit er wel aan te denken de "sik" eraf te halen om te kijken of er dan donkerdere haren voor terug komen. Dit heb ik een keer ergens gelezen... weet iemand of dit een fabel is? Moet ik er vanaf blijven of proberen?
Donkerdere Haren die terug komen?
Ik ben bang dat dit een fabeltje is.
Als je mijn mening wil...? Het gaat voorlopig geen volle baard worden vriend.
Maar dat wist je zelf ook al, niet?
Als ik u was, zou ik voorlopig overwegen om de sik en snor te laten staan, en de rest weg te scheren, mischien heb je binnen enkele jaren meer potentieel.
En bij het scheren...niet te veel in èèn keer weghalen.
Scheer een centimeter verder van de lijn die je zou willen.
En bezie het stap per stap.
Te veel in èèn keer er af doen, kan je niet ongedaan maken..te weinig, kan je nog bijwerken.
Succes!
 

Diederik

Volle Baard
Als je het echt wilt weten: eraf met dat ding.

Ik weet overigens met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid (zelf geprobeerd ) dat je dan zal je zien dat dezelfde kleur haren terugkomen.
 
Banner image
Top