Eerste poging

Eerstebaard

Stoppelbaard
Hi,

Ik heb meerdere keren een succesvolle snor laten staan, maar heb nooit de moed gehad om mijn baard te laten staan. Over mijn kin en snor twijfel ik niet, maar het gebrek aan haar op mijn wangen geeft mij weinig vertrouwen in het krijgen van een goede baard. Denken jullie dat ik met mijn haargroei kans maak op een "volle" baard?

Alvast bedankt!

p.s. Op de foto's zie je resultaat van 14 dagen niet scheren.
 

Bijlagen

  • Baard1.jpg
    Baard1.jpg
    690,6 KB · Weergaven: 95
  • Baard2.jpg
    Baard2.jpg
    774,8 KB · Weergaven: 100
  • Baard3.jpg
    Baard3.jpg
    636,5 KB · Weergaven: 93
  • Baard4.jpg
    Baard4.jpg
    853,9 KB · Weergaven: 98
  • Baard5.jpg
    Baard5.jpg
    605,7 KB · Weergaven: 97

Remi

Baard
Hallo,

Qua groei op de wangen zie ik veel gelijkenissen met mijzelf.
Mijn ideaal beeld was circa 1 jaar geleden ook een volle baard.
Helaas had ik ook te kampen met matige groei op mijn wangen waardoor dit zelfs na 3 maanden groeien nog geen succes was en het er ronduit onverzorgt uitzag.
Ik heb daarom geaccepteerd dat dit niet mijn sterkste punt is.

Mijn ervaring is dat wat er nu nog niet groeit ook niet wonderbaarlijk op korte termijn tevoorschijn komt...
Ik moet wel zeggen dat er haren bij zijn gekomen over het afgelopen jaar, maar dit "dekt" de lading nog niet.:)>
Dit kan natuurlijk voor iedereen weer anders zijn, maar om teleurstelling te voorkomen zou ik mij er niet teveel op focussen.

Zoals je hier wellicht al vaker hebt gelezen is het aan te raden om het eens 3 maanden met rust te laten zodat je een goed beeld hebt bij je groei.
Daarna kun je altijd nog kijken welk model voor jouw situatie haalbaar is.
Kortom, nog 10 weken van je scheerspullen afblijven en vooral werken met wat je hebt.;)

Succes!
 
Banner image
Top