Eerste poging tot baard

Christian

Baard
Groeit snel man, ben net zo lang bezig alleen is nogmaar de helft zolang :p:)
Over de groeisnelheid kan ik niet klagen inderdaad maar Lengte komt met de tijd. Ook bij jou zal dat dus wel goed komen.
Volume vind ik belangrijker en daar ben ik bij mij nog niet helemaal tevreden over. Hopelijk word dit wat beter met het ouder worden.
2 jaar geleden hoefde ik maar eens per 2 weken te scheren dus ik heb vertrouwen dat dit goed komt.
De laatste maanden is er redelijk wat ontwikkeling geweest dus hopelijk blijft die progressie in de zelfde mate aanhouden.
 

WTRebel

Baard
Over de groeisnelheid kan ik niet klagen inderdaad maar Lengte komt met de tijd. Ook bij jou zal dat dus wel goed komen.
Volume vind ik belangrijker en daar ben ik bij mij nog niet helemaal tevreden over. Hopelijk word dit wat beter met het ouder worden.
2 jaar geleden hoefde ik maar eens per 2 weken te scheren dus ik heb vertrouwen dat dit goed komt.
De laatste maanden is er redelijk wat ontwikkeling geweest dus hopelijk blijft die progressie in de zelfde mate aanhouden.
Lekker laten groeien, ik houd alleen de neklijn bij rest blijf ik mooi vanaf
 

Texman

Koning Baard
Mooi dat je dit punt bereikt heb. Want voor sommige is dit het punt waarop afgehaakt wordt en dat is zo jammer.
Ga zo door want je bent nu goed op weg (Y)(Y)(Y)
 

Christian

Baard
Mooi dat je dit punt bereikt heb. Want voor sommige is dit het punt waarop afgehaakt wordt en dat is zo jammer.
Ga zo door want je bent nu goed op weg (Y)(Y)(Y)

Zoals ik al eerder heb aangekaart ben ik niet helemaal happy met de lage lijn op de wangen maar er zijn gelukkig modellen die met mijn groei mogelijk zijn.
Afhaken ga ik dus sowieso niet doen.
De vrouw begint het inmiddels een beetje leuk te vinden :D
 

Christian

Baard
Ik heb momenteel het idee dat mijn linker wang ster achter blijft op de rechter wang. Hopelijk is het snel weer bijgetrokken.
Verder groeit de sik wel uitstekend. Die kam ik onder mijn kin omdat het ik het netter vind staan maar die is als ik hem omlaag kam zo’n 2cm los van de kin.

Verder weinig nieuws over de baard. Lekker laten groeien en maar zien wat het wordt.
Over 3 dagen is hij 2 maanden oud :D:)>
619679F9-0581-412D-896C-8A89D3A99907.jpeg DD9F230B-CEC2-4401-B02E-F6FFDA3570B0.jpeg 03F48E58-EB55-478C-8D27-FD41BEBD8113.jpeg
 

Texman

Koning Baard
Ik heb momenteel het idee dat mijn linker wang ster achter blijft op de rechter wang. Hopelijk is het snel weer bijgetrokken.
Verder groeit de sik wel uitstekend. Die kam ik onder mijn kin omdat het ik het netter vind staan maar die is als ik hem omlaag kam zo’n 2cm los van de kin.

Verder weinig nieuws over de baard. Lekker laten groeien en maar zien wat het wordt.
Over 3 dagen is hij 2 maanden oud :D:)>
Bekijk bijlage 15484 Bekijk bijlage 15485 Bekijk bijlage 15486
Bij de meeste mannen zie je wel verschil tussen linker- en de rechterwang.
Ik denk dat dat nog wel bijkomt en als je baard langer wordt kan je door slim te trimmen de beide kanten aan elkaar aanpassen.:)
 
Banner image
Top