Eerste poging tot baard

Texman

Koning Baard
Dankjewel. We gaan zien wat het resultaat wordt. Als de wangen na verloop van tijd nog steeds te dun begroeid blijven kan ik nog altijd voor de goatee gaan.

Iemand overigens enig idee waarom de goatee zo’n taboe is?
Als je op internet zoekt lees je overal dat de goatee not done is terwijl ik vind dat als je deze stijlbol draagt dat het een prima baardstijl is.
Het is ook een prima baardstijl. Op het internet wordt zoveel beweerd daar moet je je niets van aantrekken ;).
De zijkanten van je baard gaan nog niet zo hard maar het staat wel dus volhouden en laat je niet van je doel afbrengen.(Y)
 

Christian

Baard
Het is ook een prima baardstijl. Op het internet wordt zoveel beweerd daar moet je je niets van aantrekken ;).
De zijkanten van je baard gaan nog niet zo hard maar het staat wel dus volhouden en laat je niet van je doel afbrengen.(Y)

Ach en anders hebben we altijd nog de baardtransplantatie of andere chemische middelen o_O
(bespaar me de preek ik weet dat het troep is)
 

Christian

Baard
Oké. Ga ik ook eens proberen.
Het is echt heel makkelijk.
Je filmt jezelf zoals ik heb gedaan, met de converter zet je de video om in een gif bestand en dan kun je deze hier uploaden.

Als je op google zoekt naar video to gif dan vind je meerdere apps. Mogelijk ook voor android mocht je dit gebruiken ipv ios (iphone)


Overigens zit de vrouwelijke wederhelft steeds vaker met mijn beginnende baardje te spelen dus ze lijkt het inmiddels leuk te gaan vinden:D
Even testen hoe lang het kan worden zonder commentaar. Hoopte de sik toch wel zo’n 5cm langer te laten groeien :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:

HrFreek

Baard
Goede tip(Y)

Maar commentaar van je wederhelft of van anderen?
Ach, in het begin pikt het wat maar zodra het wat langer is en je het goed verzord met olie dan valt het wel mee.
Het is een nieuwe way of live moet je maar zeggen.
:)>
Succes met de groei.
 

Christian

Baard
Goede tip(Y)

Maar commentaar van je wederhelft of van anderen?
Ach, in het begin pikt het wat maar zodra het wat langer is en je het goed verzord met olie dan valt het wel mee.
Het is een nieuwe way of live moet je maar zeggen.
:)>
Succes met de groei.
Het commentaar kwam van de vrouwelijke wederhelft die “een hekel aan baarden heeft” maar nu steeds lachend met het baardje aan het spelen is.

Het prikken is gelukkig voorbij. Smeer er regelmatig producten in dus hij is nu lekker zacht. Af en toe nog een springend haartje in mijn snor die vooruit steekt en die is wat prikkend.
 

Nib85

Volle Baard
Je progressie is misschien voor jezelf minder goed zichtbaar, maar ik vind dat er wel degelijk verschil in zit. (Y)

Hou vol, kan best wat leuks worden.

(En terugkomend op de “goatie—discussie”: zelf vind ik ook dat maar vrij weinig mannen dit stijlvol kunnen dragen. Ik weet niet wat het is, maar ook bij mij is deze baardstijl het minst favoriet.
Ik zou persoonlijk liever terug gaan naar een kleine stoppelbaard dan naar een goatie.)
 

Christian

Baard
Ik zit inmiddels op 6,5 week.
De zijkanten zullen nog wat tijd nodig hebben maar het begint langzaam toch ergens op te lijken.
Het kale plekje onder mijn kaak begint gelukkig bedekt te raken door de omliggende groei. Op de foto biet goed zichtbaar.
61A0B08B-54C5-4777-9F91-044214B7B842.jpeg 186861CD-FACE-4728-9D01-DABEA46F82F0.jpeg BEA8FAF6-D86E-46F4-A3D1-446596A005FD.jpeg
 
Banner image
Top