Eerste echte baard

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ik heb nog even het gehele topic doorgenomen en toch wel moeten lachen om de eerste twijfels, waarbij je bij elke centimeter groei vroeg of je al bij moest gaan werken en tevens de diverse keren, dat je de gehele handel verwijderde en dan nu bijna de Yeard!
Een fantastische baard en mijn complimenten voor je volhoudendheid deze keer. :)>(Y)
 

Julius

Baard
Ik heb nog even het gehele topic doorgenomen en toch wel moeten lachen om de eerste twijfels, waarbij je bij elke centimeter groei vroeg of je al bij moest gaan werken en tevens de diverse keren, dat je de gehele handel verwijderde en dan nu bijna de Yeard!
Een fantastische baard en mijn complimenten voor je volhoudendheid deze keer. :)>(Y)
Klopt het was een hele struggle. Vooral mensen die commentaar gaven tijdens de groeifase, nu zijn het voornamelijk complimenten
 

Texman

Koning Baard
Een gedenkwaardig resultaat.(Y)(Y)(Y)(Y)
Laat de barbier er niet te veel afhalen anders is al je moeite voor niets geweest :confused:
 

Julius

Baard
20191025_105639.jpg
Tijd voor een update. De baard staat nog steeds en blijft. De foto is van eind oktober
Nou is hij onlangs wel bijgewerkt maar toch blijft ie staan. Heb wel het idee dat het nu een volwassen baard is.
Heerlijk om niet meer te hoeven scheren elke dag
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top