Eerste echte baard

RCM

Baardaap
Ik ga dit topic volgen hoor...;), en 11 weken is een beste prestatie... Maaruh, deze keer goed volhouden hé, en ons de beloofde foto laten zien rond 15 september. (met baard uiteraard :)>)

:)>(Y)
 

Julius

Baard
20170914_105231.jpg 20170914_105226.jpg

De tussenstand na 3 maanden. De kapper heeft iets te enthousiast bijgewerkt helaas hierdoor een deel van de lengte verloren. Wel oogt het netter en minder hoekig. Ook geen rare krul meer bij de hals.

Voor de rest wel tevreden en zeker over de snor. Die is behoorlijk gegroeid. Komende maanden zeker niks aan doen en dan naar de barbier en aangeven dat ik zeker geen lengte kwijt wil maar alleen bijgehouden.
 

RCM

Baardaap
Ziet er zeker goed en verzorgd uit man! Echter jammer dat er een stuk van je lengte af is. Maar goed, vanuit nu een goede basis om er nog een mooiere baard van te maken! En laat die barbier maar voorlopig zitten en plan een duidelijk einddoel voor jezelf. Heb je dat bereikt, dan even mooi laten bijwerken (dus niet afknippen/scheren/trimmen). Succes ermee kerel!

:)>(Y)
 

Julius

Baard
Toch even vergelijkingsmateriaal voordat de baard door de kapper te grazen was genomen. Hier wil ik toch weer heen. Dit was na 2,5 maand dus als ik vanaf vandaag 2 maand wacht met iets doen is de baard nog langer dan op onderstaande foto's. Gaat een massieve baard worden. Zien jullie mij over 2 maanden weer met een update :)>:20170831_192607(0).jpg 20170831_192612(0).jpg
 

Julius

Baard
Whoehaha, je hebt helemaal gelijk, betreft zijn termijn is hij wel weer heel erg vlotjes met een foto-update :D, ben benieuwd naar de volgende update. Volgende week ofzo?? ;):p
Heb je helemaal gelijk in. Vond het gewoon een leuke verrassing en was erg benieuwd naar de reacties. Ik blijf doorgaan en geef niet op met deze baard. Het staat gewoon veel stoerder en onderscheid de jongens van de mannen:) ik beloof bij deze dat ik pas eind december weer een foto erop zet. Precies op tijd voor kerst
 
Laatst bewerkt:

RCM

Baardaap
Heb je helemaal gelijk in. Vond het gewoon een leuke verrassing en was erg benieuwd naar de reacties. Ik blijf doorgaan en geef niet op met deze baard. Het staat gewoon veel stoerder en onderscheid de jongens van de mannen:) ik beloof bij deze dat ik pas eind december weer een foto erop zet. Precies op tijd voor kerst
Helemaal goed en afgesproken ;). We zien je graag terug als kerstman met een prachtige lange baard :D. Heel veel succes verder! :)>(Y)
 

RCM

Baardaap
Je bent al over de helft van de gemaakte 'afspraak' van 2 maanden :p... Hoop dat alles goed gaat met je baard en dat je niks heb ingekort. Tot over ca. 4 weken dan maar!!

:)>(Y)
 

RCM

Baardaap
@Kale666man , ik denk dat onze Julius is ondergedoken voor de pers! Hart van Nederland was opzoek naar mensen met een 'massieve' baard voor een bijrol in de grootste kerstshow van Nederland, ik heb deze kans natuurlijk afgewezen :p:p:p.
 
Banner image
Top