Eerste echte baard

Geduld kerel dat is het eenigste wat je moet hebben !! Het groet van zelf wel bij de een wat langzamer als bij een ander . Gedult woord uiteindelijk beloond . Goeie baardproducte voor het stylen . Geen mesjes of tondeuze hedde allemaal niet nodig als je een grote baard wil . Mijn evaring met zelf stylen ooit een keer gedaan en kon heel de baard er af halen. Dus als ik het weer gestylt wil hebben dan een bezoek aan de barbier. . Maar verloppig niet . Komt goed kerel . Grt Danny Beard on Bro ;)
 

Pim

Baard
Het boeit me niet wat andere ervan vinden! Dus negeer het negatieve commentaar is mijn advies.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Kijk eens bij "Algemene Baardenpraat" bij de topics "Hoe gaan jullie om met commentaar" en "Hoe wordt er gereageerd op het werk" en je weet het.

(Wel een beetje zoeken op het forum, hè):)
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Zoals de professor al aangaf is daar een topic over.

Beste advies is er gewoon zo weinig mogelijk aandacht aan geven.

Na een tijdje houdt het vanzelf op ;)
 

Hartenheer

Zware baard
Eenmaal door dat gezeur heen, krijg je weer complimenten.
Op die bijdehante lady's na.
Die moet je gelijk afdrogen.
Krijg wel eens, hé Sinterklaas is over hoor.
Geef alleen antwoord: Trollen met gekleurd haar is ook allang uit de mode. Jij blijft daar toch ook mee doorlopen.

En dan ben je ineens grof :rolleyes:
 

Julius

Baard
Ik heb besloten voorlopig geen foto's te plaatsen van mijn baard zodat je de progressie beter ziet. Wil pas 15 september weer een foto plaatsen
 

Julius

Baard
Zo inmiddels zit ik op week 11 dus heb mijn record verbroken van vorig jaar. Ik laat hem zeker nog langer staan en iedereen heeft hem al geaccepteerd. Het is zo'n lekker gevoel hem te kunnen laten staan. Het leukste vind ik mensen die mij al lang niet hebben gezien die dan reageren dat ik een beste baard heb. De foto volgt rond 15 september.
 
Banner image
Top