Eerste bezoek barbier

Brocatus87

Stoppelbaard
Aankomende donderdag ga ik voor het eerst eens bij de barbier kijken. Ben nu zon kleine 4 maanden onderweg met mijn baardgroei en irriteer me vreselijk aan de uitstekende haartjes en mijn ''vleugels''

Tijd voor een afspraak bij de barbier ( hij mag er geen 3 cm ofzo afhalen ;) )

Nou ga ik niet bij een grote of bekende maar een dorpsgenoot de redelijk nieuw is!(2016 begonnen)
Maar erg goed aangeschreven in de omgeving dus ben erg benieuwd

https://www.facebook.com/theo.lucassen.9


ja dat wilde ik gewoon ff delen..
 

TMG1961

Baardaap
Als hij goed aangeschreven staat in de omgeving zal het wel goed komen. Benieuwd naar de voor en na foto's.
 

Beardish

Baard
Aankomende donderdag ga ik voor het eerst eens bij de barbier kijken. Ben nu zon kleine 4 maanden onderweg met mijn baardgroei en irriteer me vreselijk aan de uitstekende haartjes en mijn ''vleugels''

Tijd voor een afspraak bij de barbier ( hij mag er geen 3 cm ofzo afhalen ;) )

Nou ga ik niet bij een grote of bekende maar een dorpsgenoot de redelijk nieuw is!(2016 begonnen)
Maar erg goed aangeschreven in de omgeving dus ben erg benieuwd

https://www.facebook.com/theo.lucassen.9


ja dat wilde ik gewoon ff delen..

Na je bezoekje kan je weer 2 dagen verder, :mad:
 

Brocatus87

Stoppelbaard
Excuses voor de late reactie :)

Moet zeggen dat ik het bezoek er geslaagd vond. Theo gaat niet gelijk aan de slag maar vraagt met oprechte interesse wat ik wil met mijn baard. Vervolgens gaf hij zijn mening over mijn huidige stand en hoe hij denkt dat het beste reaultaat te halen valt voor mijn ideaal.

Nadat ik hem aan had gegeven waaraan ik mij irriteerde (vleugels en snor, deze is echt fucking stug!) vertelde hij wat hij wilde doen, waarom hij dat wildt en of ik dat goed vind. Soms was het vrijwel gelijk antwoord van mijn kant uit en over bv het knippen van mijn kin heb ik zeker 10 minuten zitten "bakkelijen" met hem en heb geen moment het gevoel gehad dat hij dit vervelend vond.

Al met al geslaagd en waa zeker te spreken over het resultaat. Moeten alleen wel een plan opstellen voor mijn snor, daar krijg ik het niet van gewonnen...nog niet
 

Bijlagen

  • IMG-20171019-WA0001.jpg
    IMG-20171019-WA0001.jpg
    124 KB · Weergaven: 72
  • downloadfile.jpg
    1,6 MB · Weergaven: 39

TMG1961

Baardaap
Fijn te horen dat je bezoek geslaagd was. Ook top dat hij vertelde wat hij wilde doen en waarom en hoe het je beste resultaat kon halen.
Ziet er goed uit (Y)
 

RCM

Baardaap
Goed om de lezen van een zeer geslaagde ervaring bij je barbier!
 
Laatst bewerkt:

Kale666man

Baardaap
Ja zeker met de afspraken eer hij begint.
Ligt ook wel aan je zelf om er over,te beginnen maar als hij dat al doet is een goed begin en voel je je al comfortabel.
Leuk om te delen
 
Banner image
Top