Dutchbeards

Eerste baardolie en borstel setje

Discussie in 'Verzorgingsproducten en ervaringen' gestart door Remcob, 23 jul 2020.

1. Remcob

Remcob Stoppelbaard

Heb als mijn eerste baardolie een simpel flesje originals bij de kruidvat gehaald voor geloof een euro of 4.
    Deze ruikt lekker en voor mijn idee maakt het me baard ook stuk zachter.
    Later een startsetje van unique man gehaald moet zeggen fijne borstel en kam, maar olie en balsem is geurloos.
    Dus was beetje teleurgesteld wat mijn vrouw opviel.
    Dus kreeg ik zomaar een leuk presentje een baardolie van rituals, the ritual of samurai.
    Voor. Nu is dit echt mij favoriet ruikt heerlijk en voelt super aan.
    (maar goed ben ook nog een leek )

Skaggy, zenn en Texman vinden dit leuk.
  2. dusselbaard

dusselbaard Baard

Die van rituals heb ik ook eens gekregen en die ruikt idd lekker. Enorm veel keuze qua olietjes maar mijn favoriet is de olie van js sloan.

Sent from my Galaxy S8+ using Tapatalk

Skaggy, Texman en Remcob vinden dit leuk.
  3. Gmdevil666

Gmdevil666 Stoppelbaard

Ik heb overllaatst het cadeau setje gekocht citrus geur
    Borstel en kam als cadeau
    Citrus olie
    Citrus wax
    Net geen 30 euro zeker de ‘moeite Om te bekijken als je wilt testen

Skaggy, Texman en Remcob vinden dit leuk.
  4. zenn

zenn Zware baard

Wat lief van je vrouw. 'k wist niet eens dat Rituals een mannenlijn had, ziet er strak uit. :cool:(Y)

Ingredients: Sesamum Indicum (Sesame) Seed Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Parfum (Fragrance), Argania Spinosa (Argan) Kernel Oil, Camellia Sinensis Leaf Extract, Mentha Arvensis Herb Oil, Tocopherol, Caprylic/Capric Triglyceride, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Benzyl Alcohol, Citral, Citronellol, Geraniol, Limonene, Linalool.

Skaggy, Carlstein11 en Texman vinden dit leuk.
Bearded Bastard beard oil and balm

Deel Deze Pagina