Eerste baardolie en borstel setje

Remcob

Stoppelbaard
Heb als mijn eerste baardolie een simpel flesje originals bij de kruidvat gehaald voor geloof een euro of 4.
Deze ruikt lekker en voor mijn idee maakt het me baard ook stuk zachter.
Later een startsetje van unique man gehaald moet zeggen fijne borstel en kam, maar olie en balsem is geurloos.
Dus was beetje teleurgesteld wat mijn vrouw opviel.
Dus kreeg ik zomaar een leuk presentje een baardolie van rituals, the ritual of samurai.
Voor. Nu is dit echt mij favoriet ruikt heerlijk en voelt super aan.
(maar goed ben ook nog een leek )
 

zenn

Zware baard
Wat lief van je vrouw. 'k wist niet eens dat Rituals een mannenlijn had, ziet er strak uit. :cool:(Y)

1103184_TheRitualofSamuraiBeardOilPRO.png


Ingredients: Sesamum Indicum (Sesame) Seed Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Parfum (Fragrance), Argania Spinosa (Argan) Kernel Oil, Camellia Sinensis Leaf Extract, Mentha Arvensis Herb Oil, Tocopherol, Caprylic/Capric Triglyceride, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Benzyl Alcohol, Citral, Citronellol, Geraniol, Limonene, Linalool.
 

Monk2303

Baard
Heb als mijn eerste baardolie een simpel flesje originals bij de kruidvat gehaald voor geloof een euro of 4.
Deze ruikt lekker en voor mijn idee maakt het me baard ook stuk zachter.
Later een startsetje van unique man gehaald moet zeggen fijne borstel en kam, maar olie en balsem is geurloos.
Dus was beetje teleurgesteld wat mijn vrouw opviel.
Dus kreeg ik zomaar een leuk presentje een baardolie van rituals, the ritual of samurai.
Voor. Nu is dit echt mij favoriet ruikt heerlijk en voelt super aan.
(maar goed ben ook nog een leek )
Heb hem zelf ook aangeschaft en moet eerlijk zeggen dat ik aangenaam verrast was.
Handig in gebruik, een kneepje is genoeg.
Ruikt geweldig en smeert heerlijk.
Blijvertje dit.
Nu de rest van de baardproducten nog hahaha!
1bfff3dfd1ae84351661de5930919ede.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 

Monk2303

Baard
Nou wil ik het eigenlijk allemaal goed aan gaan pakken en zit al een tijd met een vraag op mijn lippen. Ik kon het uit vorige posts nog niet goed duidelijk krijgen.
Ik zoek namelijk een goede baardborstel. Nu heb ik een aantal van Oak gezien maar mijn vraag is nu wat is het grote verschil tussen een Oak borstel van boven de 40 a 60 euro, een eentje van mijnbaard.nl

Ik zie tussen de borstels de baard niet meer!
 
Banner image
Top