Eerste baard

Erik1986

Baard
Hallo mijn naam is Erik ik ben 34 jaar en woon in Schiedam.
Altijd heb ik al een baard willen laten staan, en nu tijdens deze corona ellende is het zover.
Gelukkig vinden ze het op het werk prima dat ik me baard laat groeien en thuis ook.
Ik heb al een aantal topics doorzocht voor tips en baardstylen maar dacht stel me ieder geval even netjes voor.
Ik heb me nu 6 weken niet geschoren en gelukkig inmiddels door de ergste jeukperiode heen.
Mijn doel is om een lange baard ta gaan groeien en deze uiteindelijk bij een goede barbier te laten stylen / trimmen / snoeien of hoe dat ook mag heten.
Voor nu werk ik alleen de halslijn en wangen bij en knip ik mijn snor alleen in het midden bij mijn bovenlip en de mondhoeken.
Ik merk wel al dat de onderkant een aardige slag heeft welke moeilijk te temmen is.
Misschien iemand nog tips?
Eventueel een mooie baardstyl wat past bij mijn gezicht.
 

Bijlagen

  • 20200525_143300.jpg
    20200525_143300.jpg
    805,3 KB · Weergaven: 69

Carlstein11

Volle Baard
Welkom in ons midden @Erik1986
Ik kan je helaas niet met tips over stylen ik laat het altijd doen omdat ik nogal onhandig ben en het mijn baard kost als ik het zelf doe:(
Maar er zijn hier op het forum baardmannen actief die je zeker verder kunnen helpen (Y)
En de manne melden zich hier vanzelf:D
 

Texman

Koning Baard
Ha @Erik1986 ,
Ook van mij welkom op het forum. Je heb een hele goeie baardgroei die jou in 6 weken een prachtige korte baard heeft opgeleverd.(Y)(Y)(Y)
De verzorging doe je ook heel goed.(Y) Met de slag moet je wat geduld hebben tot je baard langer is.
Soms valt de slag dan zo mooi dat je er niets meer aan hoeft te doen. Zo niet dan kan je baard wat meer gaan stylen met wat baardbalsem een rolborstel en evt. een föhn op de laagste warmte stand. De baardstijl die nu hebt gaat jouw een mooie volle baard op leveren daar zou ik niet veel aan veranderen. Hij moet allen wat langer worden.
Succes we horen graag hoe het verder gaat.
Texman:)>
 

Rothbeard62

Volle Baard
Ha Erik, welkom! Je hebt een heel mooie en dikke baardgroei met goeie mogelijkheden om een grote volle baard te krijgen. De enige tip die ik je kan geven is dat je de baard rustig de kans moet geven om uit te groeien (zeker drie maanden). In de tussentijd je niet laten verleiden om zelf aan de baard te rommelen. Tenzij je een baan hebt waarbij gezichtsbeharing niet is toegestaan, denk Ik dat je werkgever niets over je baard te zeggen heeft (mits je er niet als een zwerver bijloopt ;)). Veel succes met je baardreis! :)>(Y)
 

Erik1986

Baard
Welkom op het forum! :)>(Y)

Interessant om te vernemen, dat je thuis en op de werkplek toestemming vraagt om het eigen uiterlijk te mogen aanpassen.;)

Zo te oordelen gaat het prima met de baard.:)
Ha Professor

Ik heb geen toestemming gevraagd, eigenlijk gewoon zelf doorgezet, dacht tijdens de corona ellende is het de ideale tijd om aan de baardreis te beginnen.
Hoe dan ook de meeste reacties zijn positief dat doet me wel goed.
Leuk om van alles hier te lezen over baarden en snorren op het forum!
 
Banner image
Top