Eerste baard

Flip

Stoppelbaard
Hoi all,


baard1.jpg

Ik ben nieuw op dit forum en ben mijn eerste baard aan het laten groeien. Ik had altijd al een stoppelbaard, maar naar een week ging hij er meestal terug af.
Mijn vrouw zeurt me al een tijd de oren van mijn kop om mijn baard te laten staan, maar ik vond altijd dat ik er dan te oud uitzag (ik ben nu 53)
Uiteindelijk ben ik er toch aan begonnen. De eerste 3 weken vond ik er maar niets aan. Het jeukte, ik kon er geen zicht op krijgen, maar ik heb doorgebeten en nu zijn we op week 5 en nu wil ik er zeker meer doorgaan. Het feit dat ik leuke reacties krijg (vooral van vrouwen) helpt ook wel mee en uiteraard is mijn eigen vrouw er ook héél erg enthousiast over :)
Ik weet nog niet goed wat voor een baard ik uiteindelijk wil. Eerst maar eens het forum doorbladeren, bekijken wat voor baarden jullie allemaal tonen, welke producten jullie gebruiken om je baard in conditie te houden..

Grtz
Flip
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Dat ziet er veelbelovend uit @Flip, mooie kleur ook (Y)
Wees jij maar blij dat je een vrouw hebt die gek op een baard is, je hoort wel eens anders, ikzelf ben ook één van de gelukkige met een baardgekke vrouw :p :)
Veel succes met je baardreis :)>
 

Bolt

Zware baard
Ziet er al goed uit Flip!
Tja voor sommige vrouwen heeft een Baard bijzonder veel aantrekkingskracht!
 

Texman

Koning Baard
Ha Flip,
Welkom op dit leuke forum.
Voor 5 weken hebt al een hele aardig baard en het staat je goed.
Veel plezier hier op het forum,
Texman:)>
 

Yainderidoo

Zware baard
Welkom Flip! Het plezier straalt van je gezicht en de kleur is inderdaad mooi! Een mooie stevige baard zal je vast niet misstaan! Hoeveel haar zit er onder de muts? Kort haar en/of kaal staat bij veel mannen heel mooi!;)
 

Flip

Stoppelbaard
bedankt voor de leuke reacties allemaal :-D
Ik kreeg idd hier en daar reactie dat ik er wat ouder uitzag, maar er werd dan meteen bijgezegd dat ik er héél goed mee sta, en dat is het belangrijkste. Ik ben nu een goede 7 weken onderweg en de baard groeit goed. (ik post straks nog een foto als ik terug thuis ben.)
Tja, onder die muts zit niet veel haar meer en wat ik nog heb scheer ik af (ik heb een hekel aan zo'n halfslachtige kop met haar :-D)
Waar ik nog wel last van heb is wat jeuk. Ik heb baardolie gekocht in het kruidvat (naam ontgaat me even) en het helpt wel een beetje maar niet zo héél veel. Ik neem aan dat die jeuk op termijn verdwijnt (allee, dat hoop ik toch :-D)
Alle verdere tips zeer welkom uiteraard
Thx en groetjes

Flip
[DOUBLEPOST=1547746869][/DOUBLEPOST]IMG_2026.jpg
 

Texman

Koning Baard
Ha @Flip,
Je baard begint er erg goed uit te zien(Y), eer dat je een half jaar verder bent heb je een prachtbaard.
Wat je jeuk betreft, was je baard om de dag met een goede baardshampoo. De andere dagen alleen uitspoelen.
Iedere dag met shampoo zorgt er voor dat er teveel huidvetten weg worden gewassen en dat kan de oorzaak van jeuk zijn of de jeuk verergeren.
Iedere dag goed verzorgen met baardolie (zo nodig 2x) en deze goed in je huid masseren zal je jeuk verminderen.
Succes Texman:)>
 

Fonkie

Baard
Staat je goed Flip die baard :)>
Lekker laten Groeien , en wat betreft de jeuk een goede baardolie kan echt het verschil maken. (Y)
 

Baard22

Baard
Staat je zeker goed Flip! De jeuk is binnen een paar dagen waarschijnlijk wel weg, vooral veel tijd geven zo’n baard! Lekker doorgroeien! :)>
 
Banner image
Top