eerste baard

JeroenP

Volle Baard
welkom!

ik sluit me bij de rest aan, lekker 3 maanden laten groeien en dan eens kijken welke kant je op wil. Persoonlijk denk ik dat ik bij jou een baard de voorkeur geef....
 

DNA76

Baard
Welkom, alles is reeds gezegd en ik sluit me aan bij een volle mega baard. Gewoon doorgroeien en later beslissen lijkt me het makkelijkst. No stress en keuze komt vanzelf dan (Y). Succes met de baardreis.
 

Johnny

Stoppelbaard
update met foto’s
eerste foto ( iets lichter ) 2 december gemaakt de 2e foto 9 december gemaakt
 

Bijlagen

  • C824A36E-6F99-4324-848F-28BAB14780B6.jpeg
    C824A36E-6F99-4324-848F-28BAB14780B6.jpeg
    124 KB · Weergaven: 114
  • 1A6BB5F7-3CD4-4AB1-A64D-40BAEED14C1A.jpeg
    1A6BB5F7-3CD4-4AB1-A64D-40BAEED14C1A.jpeg
    145,8 KB · Weergaven: 113

Freerider

Baard
Dat gaat een beste baard worden!

deze tekst is mede mogelijk gemaakt door de crappy vertaling van de auto-correctie van mijn telefoon
 

Johnny

Stoppelbaard
na een aantal keer scheren en groeien nu toch al 3,5 / 4 maand bezig met groeien.. ik denk dat ik de lengte mooi vind maar twijfel of ik de wanglijn niet te laag vind .. het doel is om de wanglijn niet meer in een boogje te laten lopen maar recht en iets hoger.. meningen zijn welkom :)
[DOUBLEPOST=1544698565][/DOUBLEPOST]
na een aantal keer scheren en groeien nu toch al 3,5 / 4 maand bezig met groeien.. ik denk dat ik de lengte mooi vind maar twijfel of ik de wanglijn niet te laag vind .. het doel is om de wanglijn niet meer in een boogje te laten lopen maar recht en iets hoger.. meningen zijn welkom :)

ik kan de wanglijn rechttrekken tot aan het midden van mn snor ongeveer vanaf de zijkant
 

Bijlagen

  • 2018-12-13 11_47_09-Clipboard.jpg
    2018-12-13 11_47_09-Clipboard.jpg
    55,3 KB · Weergaven: 90

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Boog is netjes, recht iets meer Viking. Lijkt me allebei goed en is een persoonlijke smaak. Anders doe je het recht en kun je altijd weer die boog maken.
 

Johnny

Stoppelbaard
Boog is netjes, recht iets meer Viking. Lijkt me allebei goed en is een persoonlijke smaak. Anders doe je het recht en kun je altijd weer die boog maken.

merk dat omik moeite heb om het boogje zelf
bij te werken tijdens scheren..
ik scheer met een double edge maar merk dat ik dat rondje niet kan maken.. rechte lijn lijkt me makkelijker ook voor bij te houden
 
Banner image
Top