Eerste "baard"foto

DNA76

Baard
Zo zeg, niet te missen die baard! Heb je al eens geprobeerd het geheel te föhnen i.c.m. een rolborstel. De baard is mooi hoor, laat dat even duidelijk zijn. Maar persoonlijk denk ik dat er visueel nog wel wat 'lengte' te behalen is. Succes met je verdere reis en ik kijk weer uit naar een volgende update!! :)>(Y)
Thx, ik droog zelden met de föhn. Het hoeft niet allemaal te strak en te netjes zijn voor mij. Dagdagelijks loop ik er zo bij, indien het nodig is zal ik er wat meer werk insteken. Gewoon wat wax en olie erin, kammen en nog eens borstelen.

Als ik nog een maand of twee wacht kan ik ook de stijtang erop zetten, direkt volle lengte zo :D
 

RCM

Baardaap
@DNA76 , ieder zijn eigen ding natuurlijk, doen waar je jezelf het beste bij voelt, dat is pas belangrijk!! En je baard ziet er uiteraard mooi uit hoor!! Stijltang na 2 maanden??? Ik kan niet wachten om het resultaat te bewonderen ;):D!!

:)>(Y)
 

Kale666man

Baardaap
Nee ik ook niet,maar is gewoon een mooie baard aan het woorden.
Nou ik geef dankzij texman nog steeds de rolborstel een 10 en föhntje erbij en houten kam en wat baardolie.
Maar ben niet ijdel hoor en hou ook van een wat ruigere baard.
Ongeveer dezelfde keuze denk ik.
Ja en dalijk 2 maanden verder zal het wel een flinke zijn geworden en zal het resultaat wel zien dan.
 

Texman

Koning Baard
Thx, ik droog zelden met de föhn. Het hoeft niet allemaal te strak en te netjes zijn voor mij. Dagdagelijks loop ik er zo bij, indien het nodig is zal ik er wat meer werk insteken. Gewoon wat wax en olie erin, kammen en nog eens borstelen.

Als ik nog een maand of twee wacht kan ik ook de stijtang erop zetten, direkt volle lengte zo :D
Ha DNA,
Niets moet en alles mag anders raak je gestrest. Als jij je er maar goed bij voelt.;);)
Succes Texman:)>
 
Banner image
Top