Eerste "baard"foto

Hartenheer

Zware baard
Ja texman dat doen we zeker en me maatje Roy ook.
Hij probeert net als ons uit al het negatieve toch het positieve te halen en is een prima kerel.
Dit geldt voor meer leden uiteraard en bijvoorbeeld hartenheer is daar ook een voorbeeld van.
Gr Richard

Ik ben nooit een carriere jager geweest hoor @Kale666man , maar ben overal voor gevraagd. En omdat ik heel makkelijk kon leren klom ik vanzelf op.
En als ik ergens aan begon moest het goed zijn, dan was ik wel een streber.
Door toedoen van andere trok ik het niet meer.
Van huis met zwembad naar uitkijken of je de maand wel door komt.
 

Texman

Koning Baard
Ha DNA, mooie verzameling baardverzorgers.:)
Die kromme kam met het sandelhouten deel heb ik ook.
Fijne kam is het.
Ook jij heel fijne feestdagen en een gelukkig 2018.
Texman:)>
 

DNA76

Baard
27B0D6AF-3833-4BD9-94A4-8C1678FAE2E8.jpeg FD9E12AC-E0F5-4088-8262-D54A3EC64F89.jpeg
5 maanden update, het begint eindelijk een ‘baard’ te worden voor mij! Tot nu toe tweemaal bij de barbier de kaaklijnen laten bijwerken en 1 keer de zijkanten iets korter laten zetten omdat die sneller groeien dan het onderste van de baard. Op naar de heard . Prettig 2018 aan allen
 

RCM

Baardaap
Zo zeg, niet te missen die baard! Heb je al eens geprobeerd het geheel te föhnen i.c.m. een rolborstel. De baard is mooi hoor, laat dat even duidelijk zijn. Maar persoonlijk denk ik dat er visueel nog wel wat 'lengte' te behalen is. Succes met je verdere reis en ik kijk weer uit naar een volgende update!! :)>(Y)
 
Banner image
Top