Eerste "baard"foto

Kale666man

Baardaap
Nee,maar dat komt van vanzelf wel,je staat af en toe raar te kijken waar opeens haartjes opduiken.
Komt allemaal goed
 

Kale666man

Baardaap
Hahaha nou bij mij groeit me haar wel op me kop als ik wil,maar wilde het al niet meer sinds ik de lange haren heb afgeknipt.
Nee scheermes erover en voor de rest nergens.
 

Texman

Koning Baard
Ha DNA76,
Voor de tijd dat je bezig bent vind ik het resultaat al heel mooi.:)
Zoals de anderen zeggen je moet geduld hebben en dat is een schone zaak.;)
Wellicht heb je ook iets aan de onderstaande topic
http://baardforum.nl/threads/wat-mannen-kunnen-doen-om-baardgroei-te-stimuleren.1836/
De voorkant van je baard zal nog wel wat voller worden en zo niet dan is dit jouw baardvorm.
Ik zou me er geen zorgen overmaken want wat je nu al hebt ziet er prima uit.:cool:
Succes
Texman:)>
 

Kale666man

Baardaap
Goed bekeken texman.
Ikzelf zou ook sommige dingen anders bij mezelf zien.
Maar ik vind zijn resultaat ook goed en mag niet klagen tot nu toe.
Wat ik wil is waarschijnlijk ook niet haalbaar maar ik tattooeer de rest er wel bij.
Nee gekheid prima baard en het is wat je krijgt moet je blij mee zijn
 

Texman

Koning Baard
Goed bekeken texman.
Ikzelf zou ook sommige dingen anders bij mezelf zien.
Maar ik vind zijn resultaat ook goed en mag niet klagen tot nu toe.
Wat ik wil is waarschijnlijk ook niet haalbaar maar ik tattooeer de rest er wel bij.
Nee gekheid prima baard en het is wat je krijgt moet je blij mee zijn
Veel mensen zijn ontevreden :confused:omdat ze steeds meer willen (status, geld, carrière bezit. enz) terwijl ze niet zien wat ze al hebben bereikt.
Dat is toch heel jammer want daar doe je je zelf te kort mee.;)
 

RCM

Baardaap
Dat klopt helemaal @Texman . Ik kon 10 jaar geleden ook heeeeeeel veel zoals: wekelijks uit eten, 2 auto's, weekendjes weg, dagelijks dingen kopen, uitstapje hier en uitstapje daar, het kon niet gek genoeg, ik wilde steeds meer en meer.... tot dat je iets overkomt wat je leven veranderd, en dan?? Ik ben nu kei gelukkig, 2 prachtige kids, een geweldige vrouw, 1 auto(tje), geen status, geen carriére maar volop genieten van de kleine dingen in het leven. Ik mag mij een tevreden mens noemen die inziet wat ik hebt bereikt ;)(Y)
 
Laatst bewerkt:

Kale666man

Baardaap
Veel mensen zijn ontevreden :confused:omdat ze steeds meer willen (status, geld, carrière bezit. enz) terwijl ze niet zien wat ze al hebben bereikt.
Dat is toch heel jammer want daar doe je je zelf te kort mee.;)
Ja wat moet ik nog toevoegen,ik ben al blij met de kleinste dingen wat het leven bied,maar inderdaad voor sommige is het nooit genoeg en of ze nu gelukkiger van worden betwijfel ik.
Maar ja sommige waarderen niks en willen alleen maar meer
 

Texman

Koning Baard
Dat klopt helemaal @Texman . Ik kon 10 jaar geleden ook heeeeeeel veel zoals: wekelijks uit eten, 2 auto's, weekendjes weg, dagelijks dingen kopen, uitstapje hier en uitstapje daar, het kon niet gek genoeg, ik wilde steeds meer en meer.... tot dat je iets overkomt wat je leven veranderd, en dan?? Ik ben nu kei gelukkig, 2 prachtige kids, een geweldige vrouw, 1 auto(tje), geen status, geen carriére maar volop genieten van de kleine dingen in het leven. Ik mag mij een tevreden mens noemen die inziet wat ik hebt bereikt ;)(Y)
Ha RCM,
Je bent een tevreden mens maar ook een gelukkig mens en het is fijn dat je dat zo mooi weet te waarderen.:)
Probeer dat ook in de toekomst zo te houden. Persoonlijk heb ik meer mogen bereiken dan ik vroeger ooit had kunnen dromen en daar ben ik heel dankbaar voor.
Mijn ouders zijn allebei heel oud mogen worden. Ook daar ben ik heel dankbaar voor en ook voor datgene wat zij voor mij gedaan hebben.
Ik heb geleerd positief te denken ook als het tegen zit. Dit is erg belangrijk omdat we allemaal tegenslagen krijgen te verwerken.
Ga vooral zo door en vooral met die kleine dingen want het zijn de kleine dingen die het doen.(Y)
Texman:)>
 

Kale666man

Baardaap
Ja texman dat doen we zeker en me maatje Roy ook.
Hij probeert net als ons uit al het negatieve toch het positieve te halen en is een prima kerel.
Dit geldt voor meer leden uiteraard en bijvoorbeeld hartenheer is daar ook een voorbeeld van.
Het zou een topic kunnen worden want vele van ons waarderen hetgeen ze wel hebben en daarmee gelukkig zijn ik bedoel bijvoorbeeld: topic naam wat maakt jou gelukkig.
Bij mij is dat gezondheid.
Eerlijk en behulpzijn voor anderen.
Als ik maar te eten heb.
Geld is leuk maar geeft geen zekerheid om gelukkig te zijn.
En ga zo maar door.
Er zijn een hoop mensen die hun ware aard niet laten zien en met een masker door het leven gaan.
Ik haal ze er meestal wel snel tussen uit en echte vrienden texman hoef ik jou niet uit te leggen.
Gr Richard
 

Texman

Koning Baard
Ha Richard ik ben het helemaal met je eens.:):)
Ik loop mijn hele leven al tegen beperkingen aan. Het is nu vooral mijn slechte gezondheid die dat veroorzaakt.:(
Ik heb een nierziekte en ten gevolge daarvan heb ik o.a. ook diabetes type 2 gekregen. Ik ben volledig op dieet en heb veel rust nodig waardoor ik maar beperkt kan meedoen aan sociale activiteiten. Maar omdat ik erg positief en leergierig ben ingesteld sla ik mij er redelijk goed doorheen.
Zo ben ik heel blij met dit forum.;)
Gezondheid is een groot goed maar daar weet jij ook alles van.
Texman:)>
 

Kale666man

Baardaap
Ja tex zeker maar anderen komen nu ook met hun verhaal achter de baard.
Ja dan heb jij het ook niet makkelijk maar vind het wel goed doordat de mensen hierdoor open staan en hun ding kunnen vertellen wat anders niet was gebeurd zo snel.
En ik vind dat je dan ook heel anders naar een persoon kijkt en die zich hopelijk ook beter voelt daardoor en het praten erover kan ook een oplossing zijn of verlichting.
Mooi en ook ontroerend item dit.
 
Banner image
Top