Eerste "baard"foto

DNA76

Baard
2E3BDE87-5E0C-4F6B-BCED-D69D12833777.jpeg
Mini-update.
2 vraagjes! 1. De kin lijkt wat achterwege te blijven tov de rest van de baard. Komt wel goed met wat geduld hoop ik. 2. Vanaf wanneer laat ik mijn haar op de hals meegroeien met de baard? Heb momenteel begrepen dat dit kan/mag vanaf het baardhaar in lengte de hals bereikt? Op basis van de foto moet ik nog een maandje wachten vermoed ik.
 

Knulletje

Zware baard
Netjes hoor. 2. Meegroeien kan vanaf het moment dat jij dat wilt! Ze zeggen vanaf het moment dat de baard de hals bereikt heeft.
Dan valt het immers minder op.
Succes
 

DNA76

Baard
image.jpeg image.jpeg
3 maand onderweg op baardreis, jihaaaa! Heb ondertussen de halslijn iets lager gezet en besloten om de snor op de uiteinden te laten groeien. Beetje moeilijke periode vind ik zelf. De baardharen gaan alle kanten uit behalve de kant die ik wil. Voor de rest gaat het vlotjes en mogen de maanden iets sneller voorbijgaan nu. Voor de kenners: "Komt die kin nog even dik als de rest van de baard?". Het lijkt alsof dat deel wat achterwege blijft. Gegroet baardbroeders en tot volgende maand.
 

TMG1961

Baardaap
Ziet er top uit voor 3 maanden (Y) Heb nog geen ervaring mbt de kin aangezien ik zelf pas op 5 weken zit. Maar lijkt me ook minder vol uit te zien doordat de haren zo te zien een stuk lichter zijn dan de rest van de baard.
 

Ardjan

Baardaap
Prima baard voor 3 maanden! (Y) Ziet er goed en verzorgd uit!

Ik weet niet of je voor een langere baard wil gaan? In dat geval zou ik de groei in de nek/hals in z'n geheel laten meegroeien; dit zorgt in een later stadium voor meer volume!
Beard up, bro! :)>
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Voor "pas" drie maanden heb je al een flinke baard, die ook nog eens vol is. Zo te oordelen lijkt de voorkant van de kin dunner te blijven, maar dat kun je pas over nog eens een half jaar goed zien, als de ronsel langer is geworden.
Maar wat zou het uitmaken? Iedere baard is specifiek en origineel, dus mocht de kin dunner blijven, dan is dat jouw model en het ziet er prima uit.
 

DNA76

Baard
Voor "pas" drie maanden heb je al een flinke baard, die ook nog eens vol is. Zo te oordelen lijkt de voorkant van de kin dunner te blijven, maar dat kun je pas over nog eens een half jaar goed zien, als de ronsel langer is geworden.
Maar wat zou het uitmaken? Iedere baard is specifiek en origineel, dus mocht de kin dunner blijven, dan is dat jouw model en het ziet er prima uit.
Thx, die "pas" is voor mij "al" . In baardforumtermen inderdaad een "pas".
En maakt ook niks uit daar ik het voor de eerste keer probeer om een degelijke baard te kweken maar een mens heeft soms een idee in zijn hoofd waar hij naar streeft hé. Ik hoop dat de kin mettertijd nog iets voller komt. Dit weet ik "pas" na nog eens een half jaar dus . Iemand nog een tijdmachine zodat de tijd wat sneller gaat?
 

istawa

Zware baard
Thx, die "pas" is voor mij "al" . In baardforumtermen inderdaad een "pas".
En maakt ook niks uit daar ik het voor de eerste keer probeer om een degelijke baard te kweken maar een mens heeft soms een idee in zijn hoofd waar hij naar streeft hé. Ik hoop dat de kin mettertijd nog iets voller komt. Dit weet ik "pas" na nog eens een half jaar dus . Iemand nog een tijdmachine zodat de tijd wat sneller gaat?
Komt goed met die baard van jou

it aint over until the fat lady sings
 

DNA76

Baard
Don DNA, hahahahahah. Laat die baard maar groeien al zeg ik het zelf. Ik vind het alsmaar beter en machtiger zo’n stukje winterisolatie . 4 maanden van de yeard afgewerkt. Zijkanten en lijnen laten bijwerken door barbier verleden week. 2018 here we come in style
 

Bijlagen

  • 9110C73B-AF5D-40D7-A8AD-598C60DCF048.jpeg
    9110C73B-AF5D-40D7-A8AD-598C60DCF048.jpeg
    1,9 MB · Weergaven: 105

RCM

Baardaap
Ziet er mooi en verzorgd uit DNA. Nog 8 maanden te gaan dan! Succes... Mooie blauw/groene muur zeg, heb je dat helemaal met dan kleine potlood gedaan? ;):D
 

DNA76

Baard
Ziet er mooi en verzorgd uit DNA. Nog 8 maanden te gaan dan! Succes... Mooie blauw/groene muur zeg, heb je dat helemaal met dan kleine potlood gedaan? ;):D
De kinderen moeten ook een reis hebben hé, de “kleur de muurreis”. En ik dacht nog bij mezelf “ach, die prullen in de hoek van de foto ziet niemand”. Volgende zal ik beter opletten
 
  • Like
Reactions: RCM
Banner image
Top