Eerste "baard"foto

DNA76

Baard
0D545EB7-9906-4A00-B920-B9D8EC6ECD16.jpeg
DE76C622-F637-4F4A-A63D-29E5C0E64758.jpeg
Zo, laatste 3 maanden van 2018 geen barbieren meer opgezocht! Deze maand ga ik als start van het nieuwe jaar mezelf toch ff laten verwennen en de lijnen laten bijwerken. Bakkebaarden krijgen een sterk kaboutergehalte. En omdat het altijd ietwat serieus kijkende mensen zijn eens een lachend gezichtje ertussen! Zo zie je maar dat niet iedereen er altijd piekfijn bijloopt.
Tot de volgende kerels.

oops, sorry voor de nekklachten alweer :p
 

DNA76

Baard
Dat is een beste baard geworden!
Lekker bezig (Y)

Niet teveel eraf halen bij de barbier he ;)

Ha @DNA76 ,
Je blijft ons verrassen met je superbaard.(Y)(Y)(Y)
Wees voorzichtig bij de barbier dat ze er niet teveel vanaf halen.;)
Groet en Succes Texman:)>

Geen schrik jongens, plan is om enkel de bakkebaarden wat te laten faden ... een headshave om fris het jaar in te gaan en de kaaklijn en halslijn wat strakker te zetten ... qua baarddikte en lengte moet die goeie barbier overal zijn handen afhouden. Gewone opkuis, niks meer. Ik wil gewoon die warme zwachtels rond mijn hoofdje nog eens voelen en genieten :D
 

DNA76

Baard
Je balm heeft een goede hold dat hij zo omhoog blijft staan :)>

Proraso balsem en de cadeaubaardwax met citrusgeur ... en fohnen. Was de baard steeds minder met shampoo enkel uitspoelen met warm water en opnieuw stylen.

Wow zeer mooie baard. Al bij de barbier geweest? En een after foto?

Afspraak staat voor volgende week dinsdag 15u ... foto zal ik posten
 

DNA76

Baard
Oops, heb ik een update vergeten?
C8CC54F7-673D-489E-9C90-AEE99C590315.jpeg
Bij deze dan maar eens aanvullen. Baard hangt er nog steeds maar ik krijg de indruk dat hij wat vorkachtig is. Kinbeharing is iets minder sterk maar daar trek ik me niks van aan. Verder niks te melden, huid kan soms wel eens droog aanvoelen nu de haren wat langer zijn. Voor de rest gaat het prima! Veel plezier met jullie baarden
 

Bolt

Zware baard
Oops, heb ik een update vergeten?
Bekijk bijlage 11996
Bij deze dan maar eens aanvullen. Baard hangt er nog steeds maar ik krijg de indruk dat hij wat vorkachtig is. Kinbeharing is iets minder sterk maar daar trek ik me niks van aan. Verder niks te melden, huid kan soms wel eens droog aanvoelen nu de haren wat langer zijn. Voor de rest gaat het prima! Veel plezier met jullie baarden

Dat is een indrukwekkend exemplaar @DNA76!
Hij staat je goed en vork achtig valt toch wel mee?
Denk als jezelf er veel naar kijkt dat je van alles ziet maar dat een ander dat niet opmerkt. Mijn ervaring is dat.
Tja droge huid misschien een goede olie erin, maar dat weet je waarschijnlijk zelf ook haha
Lekker doorbaarden! :)>(Y)
 
Banner image
Top