dodojuice stelt zich voor

Ik heb een vraag met betrekking tot mijn halslijn, die loopt van nature beste ver door, moet of zal ik daar nu wat aan doen of juist nog niet?

Ik heb echt momenten dat ik denk van: het schiet echt niet op, maar aan de andere kant weet ik dat het ook gewoon een tijd duurt voor ik een mooie, volle baard heb.. andere momenten ben ik zowaar een beetje trots, zeker als ik er net wat olie in heb gedaan en het geborsteld heb en lekker ruikt ;)
 

Bijlagen

  • 0483E1B9-2E5B-4C65-99D1-93AD600914F0.jpeg
    0483E1B9-2E5B-4C65-99D1-93AD600914F0.jpeg
    142,2 KB · Weergaven: 54

Texman

Koning Baard
Je hoogte van je halslijn is zo prima hij kan allen net even iets strakker (links en rechts is de lijn niet gelijk);).
Voor de rest zou ik doen wat @Bart1986 je aanraad.
En als je baard langer wordt kan je tevens je halslijn mee laten zakken.
Het ziet er allemaal wat netter uit en je houd het zelf ook langer vol. :)
Voor de rest prima baardgroei (Y)(Y)(Y).
 

Bart1986

Baard
Je hoogte van je halslijn is zo prima hij kan allen net even iets strakker (links en rechts is de lijn niet gelijk);).
Voor de rest zou ik doen wat @Bart1986 je aanraad.
En als je baard langer wordt kan je tevens je halslijn mee laten zakken.
Het ziet er allemaal wat netter uit en je houd het zelf ook langer vol. :)
Voor de rest prima baardgroei (Y)(Y)(Y).
Ikoet het wel bijna elke dag doen om irritatie te voorkomen, dat is wel wat minder :) niet dat het me teveel is...
 
Even een korte update mbt de oliën die ik heb gekocht..

Ik heb dus drie geuren van Azbane gekocht via mijnbaard.nl

Tobacco & Patchouli, Vanilla & Tobacco en Cedarwood & Nutmeg

De geuren zijn allemaal lekker natuurlijk is e.e.a persoonlijk maar ik denk dat de tobacco en patchhouli wel mijn favoriet is tot nog toe.. de olie is een stuk dikker als de olie die ik had van Nozem.

Ik neem een pipet vol met olie en verdeel die in mijn handpalmen, ik wrijf het een beetje warm en verdeel het dan lekker in mijn baardje.. ik strijk daarbij goed tegen de haren in, de eerste keer kwam mijn jongste dochter binnen en die zei; Pap, wat heb jij dan gedaan ;) de haren stonden alle kanten op, nadien de borstel er door gehaald en het ziet er weer goed verzorgd uit en bovendien ruikt het weer lekker.

Daar zit voor mij ook wel een beetje het heikele punt, de olie ruikt lekker als je hem aanbrengt, maar vervolgens ruik ik hem nog nauwelijks.. wat ik soms nog even die na een bezoek aan het toilet, even met de vochtige handen de boel weer een beetje glad maken, dan ruik je het weer even..

Ik ben eigenlijk meer op zoek naar een olie die lekker lang blijft ruiken, zeg maar in plaats van aftershave / eau de toilette

Kun je trouwens wanneer je een baard hebt, gewoon een aftershave smeren :rolleyes: of iets als een balsem?

Tot slot in de bijlage nog een paar nieuwe plaatjes met de vordering van mijn baardreis :)>
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 56
  • image.jpg
    image.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 52
  • image.jpg
    image.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 51

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Bij de reviews van baardverzorgingsproducten wordt aangegeven of een geur lang aanwezig blijft of bijna direct verdwijnt, wat toch wel belangrijk is om te weten voor aankoop.

Bij de lengte, die je baard nu bereikt heeft kun je ook balsem gaan gebruiken. Wax is pas nuttig bij een langere baard.

:)>
 

Texman

Koning Baard
Even een korte update mbt de oliën die ik heb gekocht..

Ik heb dus drie geuren van Azbane gekocht via mijnbaard.nl

Tobacco & Patchouli, Vanilla & Tobacco en Cedarwood & Nutmeg

De geuren zijn allemaal lekker natuurlijk is e.e.a persoonlijk maar ik denk dat de tobacco en patchhouli wel mijn favoriet is tot nog toe.. de olie is een stuk dikker als de olie die ik had van Nozem.

Ik neem een pipet vol met olie en verdeel die in mijn handpalmen, ik wrijf het een beetje warm en verdeel het dan lekker in mijn baardje.. ik strijk daarbij goed tegen de haren in, de eerste keer kwam mijn jongste dochter binnen en die zei; Pap, wat heb jij dan gedaan ;) de haren stonden alle kanten op, nadien de borstel er door gehaald en het ziet er weer goed verzorgd uit en bovendien ruikt het weer lekker.

Daar zit voor mij ook wel een beetje het heikele punt, de olie ruikt lekker als je hem aanbrengt, maar vervolgens ruik ik hem nog nauwelijks.. wat ik soms nog even die na een bezoek aan het toilet, even met de vochtige handen de boel weer een beetje glad maken, dan ruik je het weer even..

Ik ben eigenlijk meer op zoek naar een olie die lekker lang blijft ruiken, zeg maar in plaats van aftershave / eau de toilette

Kun je trouwens wanneer je een baard hebt, gewoon een aftershave smeren :rolleyes: of iets als een balsem?

Tot slot in de bijlage nog een paar nieuwe plaatjes met de vordering van mijn baardreis :)>
Zo te zien wordt het een erg goeie en massieve baard (Y)(Y)(Y)
 
Even wat stof afblazen van dit topic..

Het is met ups & downs gegaan de afgelopen tijd, meestal deed ik de baard tegelijk met het bolletje op 2 mm, maar ik heb nu alweer een aantal weken geleden niets maar aan het baardje gedaan behalve de wangen en de halslijn een beetje fatsoeneren.
Vandaag of morgen even het bolletje weer met de tondeuse behandelen en het baardje lekker laten groeien ;)

Als ik de foto's van hierboven zie, heb ik toch wel spijt dat ik hem eraf heb gehaald / gekortwiekt maar goed, hebben we weer een doel om naar toe te leven :)> we zijn weer back on track !
 

Bijlagen

  • 9E0D0836-087F-469F-BF93-88121F319F5D.jpeg
    9E0D0836-087F-469F-BF93-88121F319F5D.jpeg
    974,5 KB · Weergaven: 25
  • 9E3E3A67-46FC-4C9B-9673-8CF718FC7254.jpeg
    9E3E3A67-46FC-4C9B-9673-8CF718FC7254.jpeg
    1 MB · Weergaven: 26
  • D0FAD149-95EE-43A6-A7F5-0CC55042C4D3.jpeg
    D0FAD149-95EE-43A6-A7F5-0CC55042C4D3.jpeg
    1.020,4 KB · Weergaven: 27
Nou het begint enorm op twijfelen te lijken… wel laten staan en groeien, kort houden, toch scheren pff lijk we een vrouw ;)

Ik heb nu besloten om hem maar eens te laten groeien en op wat bijwerken van de halslijn en de wangen er niet veel aan gedaan de afgelopen weken… de periode van ontzettende jeuk zijn gelukkig voorbij maar ik wil nog wel weer baardolie kopen zodat het gewoon wat verzorgder er uitziet.

De baard lijkt nu langzaam wel wat voller te worden maar als ik de foto’s zie, dan zie je toch nog veel huid erdoorheen schijnen over f vinden jullie van niet?

Verder valt op dat er verschillende kleuren in mijn baardje zitten, vooral het grijze aan de kin krijg je nog wel eens opmerkingen over..

9F87345C-75BE-40F1-B54A-93EDDD4D0B21.jpeg FF96963C-9CC0-4AA8-9AD4-06E49C44A94F.jpeg E6D757AB-C857-45E8-A4BF-D668CBFAAA84.jpeg 77A87B7D-3E23-4917-8022-8FF81A48547A.jpeg
 

Texman

Koning Baard
Nou het begint enorm op twijfelen te lijken… wel laten staan en groeien, kort houden, toch scheren pff lijk we een vrouw ;)

Ik heb nu besloten om hem maar eens te laten groeien en op wat bijwerken van de halslijn en de wangen er niet veel aan gedaan de afgelopen weken… de periode van ontzettende jeuk zijn gelukkig voorbij maar ik wil nog wel weer baardolie kopen zodat het gewoon wat verzorgder er uitziet.

De baard lijkt nu langzaam wel wat voller te worden maar als ik de foto’s zie, dan zie je toch nog veel huid erdoorheen schijnen over f vinden jullie van niet?

Verder valt op dat er verschillende kleuren in mijn baardje zitten, vooral het grijze aan de kin krijg je nog wel eens opmerkingen over..

Bekijk bijlage 23102 Bekijk bijlage 23103 Bekijk bijlage 23104 Bekijk bijlage 23105
Ik vind dat je baard prima aan het groeien is het ziet er allemaal goed uit en als je doorzet krijg je een mooie volle baard (Y):)>
Het bijwerken van de halslijn en de wangen doe je ook prima. Verschillende kleuren vind ik juist heel mooi staan en geven je baard juist een natuurlijke uitstraling.
En aan het grijs worden valt helaas niet te ontkomen dat hebben we vroeg of laat allemaal. En dat je daar opmerkingen over krijgt daar kan je ook niet aankomen Zolang ze niet onaardig bedoeld zijn kan je dat beschouwen als een compliment want je baard wordt gezien :).
Baardolie gewoon blijven gebruiken. En als het je lukt zou ik het front van je baard langer laten worden dan de zijkanten want geeft je baard een massiever aanzicht.
Alles bij elkaar ben je gewoon goed bezig dus lekker doorgaan ;).
Texman :)>
 

Macx

Baardaap
Hele goeie dekking, fantastische kleuren, als je wilt dan kun je een top baard kweken, dit ziet er ook al aardig uit.
Een 4 tot 6 maanden baard zou jouw erg goed staan. Met zulke mooie kleurschakeringen en zo'n goede dekking verdient jouw baard eigenlijk een iets langere lengte, dan wordt je baard alleen maar mooier en mooier. Niets aantrekken van opmerkingen en gewoon eens uit proberen, dit is mijn advies. Veel succes en hou ons op de hoogte.(Y):)>
 
Banner image
Top