zenn

Zware baard
Kwam er net achter dat Honest Industries, de makers van Honest Amish en tevens van Doctor Ganix (dr. organics).
Ook een variant beardbalm hebben; Bombeardier -Competition Grade- Beard Conditioner.

il_794xN.820880392_1gpl.jpg


"Based out of York, PA, Dr. Ganix’s beard balms are similar to Honest Amish, but with a more buttery base (thanks to the cocoa and pumpkin seed butters) and a heavier scent. Think alcoholic lemon meringue pie, and that’s pretty much what’s inside the tin—along with a softer beard, of course." -PhiladelphiaMagazine.

Zou dit wat voor ons zijn? :)>
 

zenn

Zware baard
'K weet niet hoe het is op MijnBaard, maar bij veel webwinkels is de reguliere variant Honest Amish de nummer 1 verkochte balsem.
Mits de verkoopcijfers goed zijn & er animo voor is, reden genoeg om het assortiment uit te breiden natuurlijk... :oops::rolleyes:
 

Texman

Koning Baard
Ik heb zojuist mijn pakketje met Doctor Ganix Bombeardier Beard Conditioner ontvangen.:)
Mijn eerste indruk is dat het lekker ruikt en zacht is dus makkelijk in het gebruik.(Y)
Morgen ga ik het gebruiken, dus wordt vervolgd (Y)
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Mijn pakket is onderweg, dus ik wacht jouw review af. :)

Dr. Ganix is misschien niet zo'n goede merknaam:

Het Europese Agentschap voor Chemische Stoffen geeft stoffen die betrokken zijn bij de GenX-techniek het predicaat ‘zeer zorgwekkende stof'. Dit besluit is genomen op voordracht van Nederland, zo maakte het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat donderdag bekend. GenX is een technologie die wordt gebruikt om coatings te maken. Sinds 2012 gebruikt fabrikant Chemours in Dordrecht de technologie. (NRC)

:D
 

zenn

Zware baard
'K heb hem ook binnen, inclusief HA Beard & Body Soap en HA Pure Beard Oil. :)

Mijn 1e indruk; geheimzinnig rood gelabelde zwarte juttenzak met daarin een aluminium container en zwarte 'Plaque Doctor' (Pestmeester) stickerprint. Bij het openen van de verpakking ziet de inhoud er uit als de Honest Amish balms, voelt zacht aan (klein korreltje) en ruikt naar Cacao de Zaan & Pim's koekjes! :rolleyes:

Doc's spreekuur wordt vervold... :)>
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Van de HA Beard & Body Soap heb ik de variant "slick" en de HA Pure Beard Oil gebruik ik ook al een tijdje.
Beiden zijn het fijne producten. De zeep heeft een beetje onhandige vorm dus die heb ik gewoon in tweeën gesneden. De rood gelabelde zwarte juttenzak van Dr. Ganix is leuk maar gezien we het allemaal weer weg gooien zit ik daar niet zo op te wachten. Het gaat uiteindelijk om het product. Het aluminium blikje daarentegen vind ik wel leuk want die krijgen bij mij een tweede leven.
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Vanmorgen heb ik voor het eerst Doctor Ganix Bombeardier Beard Conditioner gebruikt.
De balsem is wat korrelig en voelt minder vet dan de baardbalsem van Honest Amisch (HA)
De geur doet mij denken aan een mengeling van cacao en sinaasappel en is niet nadrukkelijk aanwezig wat ik wel prettig vind.
Het in masseren van de de balsem gaat goed maar je merkt wel dat het wat minder vet is waardoor het hydrateren van je huid onder je baard wat minder soepel gaat dan bij HA . Wat mij gelijk opvalt is dat deze balsem meer "hold" heeft dan de balsem van HA en dat is een plus punt.
Ik ben gewend om mijn baard te drogen en te stylen met een föhn wat met deze balsem ook prima lukt maar ook als je geen föhn wil gebruiken kan je je baard prima in model kammen.
Alles bij elkaar genomen kan ik zeggen dat Doctor Ganix Bombeardier Beard Conditioner al het goede heeft van HA maar dat het wat minder vet aanvoelt en meer "hold" geeft. En niet geheel onbelangrijk na gebruik ziet mijn baard er erg goed verzorgd uit (beter dan HA).
Een aanrader dus voor iedereen die HA producten gebruikt.
Als ik het product wat langer heb gebruikt zal ik nogmaals mijn bevindingen hier delen.
 
Banner image
Top