De vraag van vandaag[emoji23]

Lorenzodk

Stoppelbaard
Goeiemorgen allemaal daar ben ik weer met de vraag van vamdaag haha ik heb vorige week al foto's geplaats omdat ik een poging wil doen om het te laten groeien ik ben nu 1 week verder vat niet lang is natuurlijk ik ben nu 5/6 weken bezig met het niet scheren maar wat ik me toch afvraag er zijn plekken waar het nauwelijks groeit en plekken waar het al best lang is nou is mijn vraag wat moet ik hier mee? Is dit ook een kwestie van geduld? Want het ziet er echt niet uit en er is ook kleur verschil zwart en blond door elkaar of kleurt dit nog bij met het groeien?
cb442e914d6b106d16809f525dc20155.jpg
beaea5402954560546f5955903196e11.jpg
4324a3ca696ae5378d8b1a74b22f0ae2.jpg
e27c502af14036f73aef8a886a53503b.jpg
48ed6f9ff331944a9733d500861bef4e.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
 

EdwinB

Baard
Ik had vroeger ook wat lege plekken, maar die trekken uiteindelijk wel bij. Als je baard wat voller wordt kun je soms door slim te kammen de iets minder begroeide plekken iets meer toedekken. Verder vrees ik toch geduld hebben.
 

Weeble

Volle Baard
Verschillende haarkleuren in de baard is een veelvoorkomend iets.
Wat betreft je groei, ook dat is veelvoorkomend als je 21 bent. Toen ik zo oud was had ik slechts een paar haren op mijn bovenlip en kin.
 

Texman

Koning Baard
Beste @Lorenzodk ,
Je bent niet gelijk gezegend met een mooie volle baard groei. En geloof mij dat zijn de meeste mannen van jou leeftijd niet.
Het is heel begrijpelijk dat je dat wel heel graag wil. Daarom moet je je beseffen dat je veel geduld zal moeten hebben en dat het begin altijd lastig is.
In jou geval is de ontwikkeling van je baard groei nog niet volledig op gang gekomen. Zo erg is dat nou ook weer niet wat ze mogen aan je baard gerust zien dat je nog jong bent. Mijn advies aan jou is laat je baard gewoon 3 maanden zijn gang gaan. Houd je wangen en je hals schoon anders krijg je een zwerverslook.
Door dit te doen gaat je baard ook meer opvallen als een baard die blijvend is. Voorzorg je beginnende baard met een goede baardolie en masseer deze ook goed in je huid. Dit stimuleert en verbetert de bloedsomloop waardoor de baardharen ook beter groeien.
Ik zou zeggen ga er voor,
Succes Texman
 

Lorenzodk

Stoppelbaard
Beste @Lorenzodk ,
Je bent niet gelijk gezegend met een mooie volle baard groei. En geloof mij dat zijn de meeste mannen van jou leeftijd niet.
Het is heel begrijpelijk dat je dat wel heel graag wil. Daarom moet je je beseffen dat je veel geduld zal moeten hebben en dat het begin altijd lastig is.
In jou geval is de ontwikkeling van je baard groei nog niet volledig op gang gekomen. Zo erg is dat nou ook weer niet wat ze mogen aan je baard gerust zien dat je nog jong bent. Mijn advies aan jou is laat je baard gewoon 3 maanden zijn gang gaan. Houd je wangen en je hals schoon anders krijg je een zwerverslook.
Door dit te doen gaat je baard ook meer opvallen als een baard die blijvend is. Voorzorg je beginnende baard met een goede baardolie en masseer deze ook goed in je huid. Dit stimuleert en verbetert de bloedsomloop waardoor de baardharen ook beter groeien.
Ik zou zeggen ga er voor,
Succes Texman
Kwa schoonhouden bedoeld u dan dat gedeelte eraf of ook echt wassen? En wat voor een baardolie adviseert u?

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
 

Texman

Koning Baard
Nee hoor ik bedoel er af.
Met schoon houden bedoel ik dat je het baard haar niet overal vrijelijk zijn gang moet laten gaan maar dat je eigenlijk gelijk begint met het in vorm brengen van je baard. Dus op je wangen het haar wat erg hoog groeit wegscheren en hetzelfde voor het haar in je hals totdat er een mooie vorm in je baard ontstaat.
En dus beslist niet je hele wangen en hals kaal scheren.
 
Banner image
Top