De start van (hopelijk) een baard

Oja, en misschien heb je wat aan deze link nog, hier delen mensen die in het begin twijfels hadden over hun baardgroei hun succes verhalen! Ik heb niet alles gezien, maar je ziet bij velen dat de gaten in de baardgroei na verloop van tijd helemaal of nauwelijks meer te zien zijn naarmate de baard langer wordt. Misschien heb je er wat aan!

Hebben we eigenlijk ook zoiets op dit forum? Zou best leuk zijn:)
 

Texman

Koning Baard
Oja, en misschien heb je wat aan deze link nog, hier delen mensen die in het begin twijfels hadden over hun baardgroei hun succes verhalen! Ik heb niet alles gezien, maar je ziet bij velen dat de gaten in de baardgroei na verloop van tijd helemaal of nauwelijks meer te zien zijn naarmate de baard langer wordt. Misschien heb je er wat aan!

Hebben we eigenlijk ook zoiets op dit forum? Zou best leuk zijn:)
Volgens mij niet maar we hebben wel "de baard van........ " of "mijn baardreis e.d." waar mensen hun baardgroei vast leggen. Dit is natuurlijk nogal versnippert over het forum.
Dus misschien wel leuk om ermee te beginnen.:)>
 

Texman

Koning Baard
Hallo allemaal,

Dus, het is exact 1 maand geleden sinds ik mijn beard journey begon. Ik moet zeggen, de baard begint vorm te krijgen, en ik ben vastbesloten om hem niet aan te raken tot de drie maanden voorbij zijn.
Ondertussen heb ik mezelf verwend met wat baardolie (het merk: bearpride summer) om mijn beginnende baardje en huid wat liefde te geven.
Alleen op mijn wangen is het nog een beetje kaal, maar zelfs daar begin ik hier en daar wat beginnende haren te zien, ik hoop alvast dat deze uitgroeien tot een echt oerwoud

Ook mensen die me een tijdje niet gezien hebben schrikken wel even . Maar volgens hen staat de gezichtsmoestuin me! Leuk om te horen dus!
Een niet volledige baard kan best goed staan. Bij jouw vind ik dit ook.
Om het wat minder woest te maken kan je ook de wang en halslijn wat op te schonen. :)>
 

Agolath

Stoppelbaard
Oja, en misschien heb je wat aan deze link nog, hier delen mensen die in het begin twijfels hadden over hun baardgroei hun succes verhalen! Ik heb niet alles gezien, maar je ziet bij velen dat de gaten in de baardgroei na verloop van tijd helemaal of nauwelijks meer te zien zijn naarmate de baard langer wordt. Misschien heb je er wat aan!

Hebben we eigenlijk ook zoiets op dit forum? Zou best leuk zijn:)
Dit werkt inderdaad motiverend!
Het is moeilijk om in te schatten of die zijkanten wel degelijk groeien, en ik denk dat veel mensen er zo de brui aan geven.
Bedankt voor de link alvast!
 
Banner image
Top