DE Snor van Steve

Texman

Koning Baard
Ha Willem,
Ik begrijp hem helemaal als een pak niet jou ding is en je word er ongelukkig door dan moet je het ook niet doen.
Ik heb ze zelf wel maar draag ze ook zelden (alleen bij een rouwtje en een trouwtje zoals wij hier zeggen).
Groet die andere Willem :)>
 

Texman

Koning Baard
En toch zie ik wel wat stijlelementen in deze outfit.
De foto op zich geeft mij het idee dat hij heel lang op zolder heeft gelegen en dat het eigenlijk je opa is.;)
Ook een beet je de outlaw bandit. Oei, je baard is nu wel een stuk korter dan wij van je gewend zijn maar hij staat nog steeds geweldig.(Y)(Y)(Y)
 

Nib85

Volle Baard
Ik heb hetzelfde, een kaal filtrum.
Persoonlijk had ik hem liever vol gehad. Je kan niet alles hebben, maar daarentegen is mijn baard wel behoorlijk vol/dik en groeit het als een malle (inclusief snor, die ik overigens altijd vrij kort hou).

Had toevallig in de planning de snor morgen even bij te knippen (week of 2-3 niet gedaan), maar ik zal hem ook nog paar weekjes de vrije groei geven kijken hoe dat lijkt.

Ik had hem dus anderhalf maand laten groeien tot vandaag.
Vandaag er af geknipt, werd er gek van. :eek: (Had wel eerst 2 weken lang de 24-uura regel aangehouden)
Uiteraard wel fotootje geknipt voor hij er af ging, foto zal ik in mijn eigen topic plaatsen.
 
Banner image
Top