DE Snor van Steve

Yainderidoo

Zware baard
Past precies bij je Stephan! EN staat je hartstikke goed!!!! (Y)

Nog even doorzetten en je bent er:

aapmetsnor.jpg


Geintje!!:p
 

Stephan

Baard
Past precies bij je Stephan! EN staat je hartstikke goed!!!! (Y)

Nog even doorzetten en je bent er:

aapmetsnor.jpg


Geintje!!:p


Haha, als die nog even doorgroeit... je weet het maar nooit :p
[DOUBLEPOST=1560955683][/DOUBLEPOST]
Ah, oui oui. C'est magnifique!

Weet je wat ikzelf altijd leuk vindt van een lange snor, ondanks alles glimlach je altijd (tenminste als goed gestyled is dan). :)>

Haha, precies! Ik lach van nature al heel veel, nu kan ik af en toe even rust nemen :D
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Heren,
Ik heb deze discussie even gemist maar ik ben het er helemaal mee eens dat je met je snor leuk kan experimenteren.
En @Stephan bij jou lukt het goed om er een mooie krul in te leggen. Zelf leg ik ook wel eens een krul in de snor. Maar dat doe ik dan alleen bij een speciale gelegenheid. Geheide opmerking "wat staat je snor vrolijk vandaag".
Wat helemaal te gek staat is als je een net pak bij aantrekt. Zelf ben ik niet zo van een net pak maar ik heb er wel twee. Pak en baard met snor versterken elkaar enorm. Maar boven alles blijf wel je zelf want anders zit het niet snor.:D
 

Bijlagen

  • Baard 1113.jpg
    Baard 1113.jpg
    54,1 KB · Weergaven: 33
  • Baard 0811.jpg
    Baard 0811.jpg
    36,5 KB · Weergaven: 31
  • Baard 0701.jpg
    Baard 0701.jpg
    74,2 KB · Weergaven: 31
  • Baard 0579.jpg
    Baard 0579.jpg
    53,3 KB · Weergaven: 33
  • Baard 2985.jpg
    Baard 2985.jpg
    46,8 KB · Weergaven: 35

Texman

Koning Baard
Ik houd niet van pakken....
Bekijk bijlage 12230
De eerste foto vind ik leuk, komt vooral door zijn armbandjes ;)
Dat is ook leuk want je kan bij een pak of combinatie allerlei moderne accessoires dragen.
Het hoeft echt niet zo stijf en formeel te zijn. Wat ik ook mooi vind is een mooi horloge i.c.m. heren armband.
De man met de armbandjes heeft ook nog tatoeages :cool: Het kan allemaal dus leef je uit.
[DOUBLEPOST=1561053169][/DOUBLEPOST]
…maar dit is toch uit jouw jeugd @Yainderidoo

En deze ook hoor.
 

Yainderidoo

Zware baard
…maar dit is toch uit jouw jeugd @Yainderidoo
Oei.....dat is een heel ander soort pakken :confused:....ook wel leuk natuurlijk :eek:;)
Pakken maken de man!! (Y)
Niet bij de pakken neerzitten.....ik beken het eerlijk....ik ben niet een man:confused:....ik ben een Alien van een andere planeet. Ik heb grote moeite om jullie aardlingen te begrijpen.
De laatste keer dat ik een pak aan gehad heb is met mijn trouwerij (anders kreeg ik geheid gedonder met m'n schoomoeder :mad:) en oh ja een keer dat afschuwelijke tenue voor officiële gelegenheden in militaire dienst. (gevechtstenue vond ik wel mooi ;) )
Ik ben meer van de T-shirts en Nepalees wollen vesten en rode geruite blou....:eek::rolleyes:.....overhemden. :D En broeken met van die zakken er op. Met meer spul er soms in dan in een damestas...:confused::p:D
Het kan allemaal dus leef je uit.
;););)Zie hier boven :p
Hier een cadeautje voor jullie allemaal....bedankt voor de leuke liedjes (Y)
lol2.gif

Terug naar jou Stephan.......
 

Laurent1965

Zware baard
Dat is ook leuk want je kan bij een pak of combinatie allerlei moderne accessoires dragen.
Het hoeft echt niet zo stijf en formeel te zijn. Wat ik ook mooi vind is een mooi horloge i.c.m. heren armband.
De man met de armbandjes heeft ook nog tatoeages :cool: Het kan allemaal dus leef je uit.
[DOUBLEPOST=1561053169][/DOUBLEPOST]
En deze ook hoor.
Helemaal mee eens, een duur krijtstreep jasje (uit de kringloop) op een versleten ogende pme-jeans of geheel in pak met bad-ass baard en meerdere leren armbanden.(Y)
Kan allemaal.o_O
 

Stephan

Baard
Heren,
Ik heb deze discussie even gemist maar ik ben het er helemaal mee eens dat je met je snor leuk kan experimenteren.
En @Stephan bij jou lukt het goed om er een mooie krul in te leggen. Zelf leg ik ook wel eens een krul in de snor. Maar dat doe ik dan alleen bij een speciale gelegenheid. Geheide opmerking "wat staat je snor vrolijk vandaag".
Wat helemaal te gek staat is als je een net pak bij aantrekt. Zelf ben ik niet zo van een net pak maar ik heb er wel twee. Pak en baard met snor versterken elkaar enorm. Maar boven alles blijf wel je zelf want anders zit het niet snor.:D

Zelf ben ik wel echt gek op pakken, het is dat ik met mijn werk vaak binnen zitten. Anders had ik graag elke dag een pak aangehad (behalve in de zomer), nouja, dan misschien alleen met een overhemd en gilet.

@Texman, dit pak vind ik wel echt heel gaaf! (Y)
 

Bijlagen

  • EFD25D95-332C-4CEE-9DA8-F800C2DA957F.jpeg
    EFD25D95-332C-4CEE-9DA8-F800C2DA957F.jpeg
    137,7 KB · Weergaven: 26
Banner image
Top