Bossman

DE Snor van Steve

Discussie in 'Show je snor' gestart door Stephan, 10 mei 2019.

1. Stephan

Stephan Baard

Deze topic loopt toch een beetje achter, ik zorg even voor wat leven in de brouwerij!

Van mijn barber begreep ik dat de krulsnor steeds minder populair wordt, dit vind ik echt zonde!

Daarom even een foto van mijn huidige snor ;)

Met dank aan de snorrenwax van Mr bear family, echt top spul

Bijgevoegde bestanden:

Ardjan, EJbrd, Hans en 7 anderen vinden dit leuk.
  2. WTRebel

WTRebel Baard

Gaaf man

Yainderidoo vindt dit leuk.
  3. Hartenheer

Hartenheer Volle Baard

Dat de krul snor niet zo populair is komt waarschijnlijk door de middelen die er voor zijn.

Of ze zijn zo hard {en met geen mogelijkheid bewerkbaar te krijgen} dat je ze onmogelijk op een normale manier aan te brengen zijn.
    Of ze zijn zo duur dat je de krul snor maar laat.

Overigens, het staat wel ontzettend leuk (Y)

Hans, Yainderidoo en Stephan vinden dit leuk.
  4. zenn

zenn Volle Baard

Ben zelf niet zo fan van de krulsnor als hij leterlijk 'getwist' en 'gedraaid' wordt, dit vind ik onnatuurlijk ogen. (en zal niet goed zijn voor de snorharen)
    Wel vind 'k hem mooi als je hem zonder te draaien laat krullen, als je begrijpt wat ik bedoel;

Hans, Yainderidoo en Stephan vinden dit leuk.
  5. dusselbaard

dusselbaard Baard

Ik ben meteen de badkamer ingedoken en heb ook de mr bear snorrenwax erbij gepakt (nogmaals bedankt sinterklaas). En nu word het een beetje ongemakkelijk... Ik krijg hem niet omhoog... misschien is hij te kort... de snor dan he! Als ik hem meer wil laten krullen dan moet er nog wat meer lengte in denk ik.[​IMG]

Sent from my Galaxy S8+ using Tapatalk

Ardjan, EJbrd, Hans en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. Stephan

Stephan Baard

Ik heb hem inderdaad wel iets gedraaid, hierdoor krijg ik toch een net iets betere krul... Maar wat tot nu toe mijn favoriet is, geen idee. Met deze snorrenwax kan ik in ieder geval verschillende vormen maken! De foto's volgen!
    --- Dubbele posts samengevoegd, 10 mei 2019 ---

Haha, he, zie ik nu mijn eigen baard?

Gave snor man! ik denk zelfs dat de zijkanten van je snor te lang zijn waardoor hij naar beneden zakt.

zenn, Yainderidoo en dusselbaard vinden dit leuk.
    Mijnbaard Woody Citrus Baardset
  7. Yainderidoo

Yainderidoo Volle Baard

Wat wel of niet populair is, kan ons geen ruk schelen! Wij doen waar we zin in hebben wel of niet in de mode!!! :cool:
    Lekker bezig Stephan en DusselBaard! (Y)

Ardjan, Hans, ProfessorMelchior en 5 anderen vinden dit leuk.
  8. Olav1975

Olav1975 Baard

Hierbij de snor van mijn schoonvader. Meesterlijke snor! (Y)

Bijgevoegde bestanden:

• snor.jpg
      snor.jpg
      Bestandsgrootte:
      59,1 KB
      Weergaven:
      23
    Wil, Hartenheer, Stephan en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Brumratt

Brumratt Baard

Zo is dat! We doen wat we doen omdat we het zelf willen.

Zelf heb ik mijn snor bij mijn laatste barbier bezoek drastisch laten trimmen. Ik begin nu weer wat lengte te krijgen, de baard gaat goed maar met de snor heb ik het soms moeilijk als hij wat langer wordt.
    Het is dringend tijd voor een update in mijn topic zeg ik 3 maanden tegen mezelf.

@Stephan en @dusselbaard mooie snorren en ook ik heb een kaal plekje in het midden dat heeft toch iets moois op een of andere manier.....

Stephan en Yainderidoo vinden dit leuk.
  10. zenn

zenn Volle Baard

Wow, dat zit wel snor! :eek::D Doet ie er krulspelden in voordat ie gaat slapen?

Hartenheer en Yainderidoo vinden dit leuk.
  11. dusselbaard

dusselbaard Baard

Dit is wel een echte Duitse snor wat mij betreft!

Sent from my Galaxy S8+ using Tapatalk

LeatherBeardEd en Yainderidoo vinden dit leuk.
  12. Olav1975

Olav1975 Baard

Ik weet het niet precies...sowieso een krultang, en hij smeert er iets in ;-)

zenn, Brumratt en Yainderidoo vinden dit leuk.
  13. Laurent1965

Laurent1965 Baard

Helemaal mee eens!!!
    Wat wel of niet in de mode of populair is kan mij ook geen ene ruk schelen, super, goed bezig met die snorren!!!!(Y)(Y)

14. Stephan

Stephan Baard

Daar ben ik het ook mee eens @Yainderidoo @Laurent1965! Lang leve de snor :)>

@Olav1975! Jouw schoonvader heeft idd een epische snor, gaaf!:D
    --- Dubbele posts samengevoegd, 10 mei 2019 ---

Ja mijn barbier had het laatst ook over een “gat” bij mijn snor... begreep er helemaal niks van. Maar hij bedoelde idd in het midden van mijn snor. Dit vind ik alleen geen gat, mijn snorrenharen groeien gewoon naar link en rechts, kortom... awesome mustache (als ik dat over mijn eigen snor mag zeggen).

Laatst bewerkt: 10 mei 2019
    Ardjan, EJbrd, Yainderidoo en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. Hartenheer

Hartenheer Volle Baard

Dat was ook mijn eerste gedachte

Yainderidoo en zenn vinden dit leuk.
  16. LeatherBeardEd

LeatherBeardEd Volle Baard

Erg gave snor Steve ! En die van schoonvader van Olav is ook prachtig !

Yainderidoo, Laurent1965 en Stephan vinden dit leuk.
  17. Brumratt

Brumratt Baard

Dat mag jij best over je eigen snor zeggen :D

Yainderidoo en Stephan vinden dit leuk.
  18. Nib85

Nib85 Baard

Ik heb hetzelfde, een kaal filtrum.
    Persoonlijk had ik hem liever vol gehad. Je kan niet alles hebben, maar daarentegen is mijn baard wel behoorlijk vol/dik en groeit het als een malle (inclusief snor, die ik overigens altijd vrij kort hou).

Had toevallig in de planning de snor morgen even bij te knippen (week of 2-3 niet gedaan), maar ik zal hem ook nog paar weekjes de vrije groei geven kijken hoe dat lijkt.

Hans, Stephan, Yainderidoo en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. ProfessorMelchior

ProfessorMelchior Administrator Staff Oerbaard

Helemaal met @Yainderidoo en @Laurent1965 eens: het kan ons inderdaad geen ruk schelen, wat anderen over ons vinden.

Het erectieprobleem van @dusselbaard is snel op te lossen:
    wax of balsem tussen de beide wijsvingers en duimen wrijven en dan de snor vanaf het midden naar de uiteinden trekken. Het laatste deel is de duim/wijsvinger bij de mondhoek (want daar scheidt de snor zich van de baard) en dan komt de gehele handel omhoog. :D
    Wil je er nog een frivole krul aan geven, dan klem je de snor-uiteinden tussen de binnenkanten van de wijs- en middelvingers, trek je de snor nog verder en draai je de krul er met je duimen in. Even oefenen, maar resultaat verzekerd.(Y)

Ardjan, Hans, Yainderidoo en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. LeatherBeardEd

LeatherBeardEd Volle Baard

Mijn snor is nu zo lang dat het een krul onder mijn kin is, maar staat ook erg goed al zeg ik het zelf

Bearded Bastard beard oil and balm

Deel Deze Pagina