De Professor in wording!

RCM

Baardaap
Hallo mannen, na enige tijd afwezig te zijn geweest, heeft onze professor mij afgelopen zondag eens vriendelijk verzocht om weer eens een kijkje te nemen op dit geweldig forum. Afgelopen weekend hebben we onze Internationale meeting in Breda gevierd, georganiseerd door de Bearded Bad Boys Netherlands, waar ik nu bijna 2 jaar lid van ben, en vanwege onze omvang kwa leden, automatisch ook erg druk, haha! Uiteraard blijft dit forum voor altijd in mijn hart, dit was toch mijn springplank in het wereldje van baarden. Zoals ik professor beloofd heb, zal ik zo nu en dan weer eens een kijkje komen nemen hier. Mooi om te zien, dat er nog mannen zijn, van mijn 1ste uur hier op dit forum, GEWELDIG!! Met mijn baard, zoals jullie hebben kunnen zien, gaat het nog altijd top... Soms is die wat eigenwijs, maar weet hem ondertussen wel goed te temmen. Ik dank jullie weer voor de mooie reacties!! Baardvriendelijke groet, Roy :)>:);)
 

Texman

Koning Baard
Ha @ProfessorMelchior,
Dat is wel even schrikken, ik hoop dat je er geen spijt van krijgt want je baard is echt heel mooi.
Ik geef je gelijk een goed tip: ;)
Zet niet gelijk grof de schaar in je baard maar verdeel je actie over meerdere dagen waarbij je er steeds 1 cm per keer afhaalt.
Op deze manier kan het gewoon niet fout gaan.
Sterkte Texman :)>
 
Banner image
Top