De Professor in wording!

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Haha, nou de colleges zijn beter te volgen met deze genoeglijke temperatuur onder het genot van een koel glas bier.
Moeten we maar eens een keertje achterover kantelen.
Een zwierige buiging terug.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
In het garagebedrijf van een vriend, waar ik regelmatig aan mijn oldtimers sleutel vinden de monteurs, dat ik langzamerhand het voorkomen van een krijgsheer begin te krijgen, zodat de chef-werkplaats deze waardevolle kroon voor me heeft vervaardigd en waarna men dit prachtige staatsieportret heeft gemaakt.
Ik ga er vanuit, dat jullie eveneens onder de indruk zijn van de mentale kracht en wijsheid, dat deze monumentale afbeelding uitstraalt.
image.jpeg
 

PerryS

Baard
Goeie baard man, hoe lang wil je hem hebben? Je snor ziet er ook netjes uit, mijne gaat vaak uit model als ik snorrenwax gebruik helaas.. Hoe doe jij dat?
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Dankjewel. Ik ga minimaal voor een Yeard.
Aan de snor doe ik eigenlijk weinig tot niets; die groeit gewoon zo!
Na het douchen 's morgens kam ik de snorharen recht naar beneden en trek daarna de punten opzij, meer niet. Als ik snorrenwas gebruik, dan krijg ik een soort Salvador Dali snor en ik wil eigenlijk zo'n Bushy mustache als Brett Keisel of the Beard Baron, maar dat zal het wel niet gaan worden gezien de dekking en het groeitempo.
 
Banner image
Top