De Professor in wording!

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
We zijn al vele tientallen jaren bevriend en ik ging laatst langs bij kunstenares Veronica van Leth voor de verjaardagskoffie.
Veronica is een internationaal vermaard kunstenares door haar potretten van bekenden, zoals o.a. Gilbert O'Sullivan.
Ik ben dol op haar kleine, kleurige kunstwerkjes, die ook in boekwerk en op postkaarten verschijnen. Bekijk ze eens op haar Facebook- en Instagram-accounts.
Terwijl ik nog een gebakje naar binnen zit te prakken en naar één van haar zoons zit te luisteren, vraagt zij ineens of het goed is, als ze me als model gebruikt. Ik moet er wel om lachen, want we kennen elkaar al sinds de pubertijd, ze is gehuwd met de bassist van mijn eerste tot mijn tiende bandje en was daarmee een bandlid, dat meereisde en ze heeft me dus al in alle vormen aanschouwd en meegemaakt, dus veel nieuwe voorkomens zullen zich niet voordoen.
Veronica gaat aan de slag en ik verschijn op papier!

image.jpeg
 

Joep

Zware baard
Het is inderdaad erg mooi. Had jij niet al meer van dat soort kunstwerken? Volgens mij had ik al eerder een mooie gezien. Jij hebt maar geluk met al die kunstenaars om je heen. Je bent dan ook wel een fenomenaal model natuurlijk :D
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Dat is geheel correct!;)
Vorig jaar heeft Jeroen Jongsma een houtsnede van het zicht op mijn gelaat vervaardigd.:cool:
Alle beeldend kunstenaars, schilders, grafici en fotografen om je heen is leuk, maar ook zeer kostenverhogend, aangezien ik steeds moet verhuizen naar een groter onderkomen, om zo aan meer muren te komen, waar ik hun werk aan kan bevestigen.:D
 

Ron69

Stoppelbaard
We zijn al vele tientallen jaren bevriend en ik ging laatst langs bij kunstenares Veronica van Leth voor de verjaardagskoffie.
Veronica is een internationaal vermaard kunstenares door haar potretten van bekenden, zoals o.a. Gilbert O'Sullivan.
Ik ben dol op haar kleine, kleurige kunstwerkjes, die ook in boekwerk en op postkaarten verschijnen. Bekijk ze eens op haar Facebook- en Instagram-accounts.
Terwijl ik nog een gebakje naar binnen zit te prakken en naar één van haar zoons zit te luisteren, vraagt zij ineens of het goed is, als ze me als model gebruikt. Ik moet er wel om lachen, want we kennen elkaar al sinds de pubertijd, ze is gehuwd met de bassist van mijn eerste tot mijn tiende bandje en was daarmee een bandlid, dat meereisde en ze heeft me dus al in alle vormen aanschouwd en meegemaakt, dus veel nieuwe voorkomens zullen zich niet voordoen.
Veronica gaat aan de slag en ik verschijn op papier!

Bekijk bijlage 13117
Mooi hoor. Zeer helder en duidelijk. Altijd bijzonder als iemand zoiets kan. Echt een gave.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Na de geheel onvrijwillige hars-behandeling bij de kaakchirurg vorige week, zoals vermeld in "het grote frustratie-topic" ben ik maar eens met de schaar in de weer gegaan om zowel de baard als de snor weer enige symetrie te geven.
Zodadelijk even enige baardwax inbrengen en dan durf ik de straat wel weer op.

Voor aanstaand weekend ben ik uitgenodigd bij de club-meeting van de Bearded Bad Boys in Breda en aangezien ik wil gaan controleren of @RCM geen extensions in zijn baard verwerkt, zal ik toch in het openbaar moeten verschijnen.;)

(ik zie nu ineens aan de lengte van mijn baard, dat mijn avatar enigszins verouderd is. :)>)

image.jpeg
 

Joep

Zware baard
Maar @ProfessorMelchior , waar is de schade dan aangericht? Want ik zie werkelijk helemaal niets. :eek:
Ik geloof je best dat ze je baard beschadigd heeft hoor, maar ik vermoed dat jij de enige bent die het ziet, dus je kan met een gerust hart naar de Bearded Bad Boys in Breda gaan en @RCM checken. Houd je ons op de hoogte? Want @RCM 's baard is onwaarschijnlijk groot. :D
Jouw baard is gelukkig nog steeds prachtig! :)>
 

RCM

Baardaap
Nou @ProfessorMelchior, het onderonsje met uw schaar heeft een prima resultaat opgeleverd, en zal dat zaterdag a.s. eens even aanschouwen onder het genot van een gezellige babbel, en heerlijke borrel en natuurlijk geweldige hapjes en een dinner. Ik en nog vele baardbroeders zijn er in ieder geval klaar voor om er weer een fantastische dag van de maken. Ik zal je niet teleurstellen over de lengte van mijn baard, en zonodig mijn geheim aan je vertellen. Tot dan!! ;):)>(Y)
 
Banner image
Top