De Professor in wording!

Joep

Zware baard
Ha die Prof. Ik heb je hele topic vanaf pagina 1 doorgelezen, wat een mooie baardreis!

Als ik eerlijk mag zijn, bij de eerste foto had ik er niet zoveel vertrouwen in :eek: , niet wetende dat je reis halverwege al tot fotomodel zou leiden. Wat een mooie foto's en wat een karakteristieke kop heb jij!
Nooit meer zonder baard doen hoor, want het staat je zo goed! :)>

Ik ga in de loop van de tijd vooral de eerste 5 a 6 pagina's nog een keer doorlezen, van niets naar de yeard. Erg leuk om gelezen te hebben.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Nou, ik zou maar nergens over inzitten en je had beter je maaltijd lekker naar binnen moeten werken, want toen ik er aan begon had ik er zelf helemaal geen vertrouwen in. :D
Het had van alles kunnen worden of zelfs helemaal niets.:eek:
Maar dank voor het compliment.(Y)
De baardreis ben ik ooit begonnen met als doel om te laten zien, dat iedere Baardforummer een lange weg heeft afgelegd en vasthoudend is geweest. Geen van ons is op een morgen wakker geworden met een volle baard.
Mocht je ooit eens twijfelen, dan kijk je gewoon naar mij, lacht me hard uit en dan voelt je eigen baard geweldig.:)>
 

Joep

Zware baard
En dat heb je heel mooi in beeld gebracht
... De baardreis ben ik ooit begonnen met als doel om te laten zien, dat iedere Baardforummer een lange weg heeft afgelegd en vasthoudend is geweest. Geen van ons is op een morgen wakker geworden met een volle baard...
En dat heb je heel mooi gedaan (Y)
Vanaf nu volg ik je natuurlijk, maar ik ga ook zeker nog wel eens terug naar de eerste pagina's :)

Maar wat ik niet helemaal snap...
Was je al lid van het baardforum voor je een baard had dan? Dat klinkt een beetje gek.
Of had je je baard afgeschoren om een hele baardreis te laten zien?
Ik kan me niet voorstellen dat je al die tijd voor je eerste post baardloos door het leven bent gegaan, daar staat het jouw te goed voor. Misschien heb je het ergens wel vermeld, maar heb ik er overheen gelezen. :rolleyes:
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Hahaha, nee niet echt @Joep en @zenn :D
Vanaf de pubertijd weleens een potlood-snorretje of bakkebaarden gehad en sinds begin jaren '90 een soul-patch, maar eigenlijk heel mijn leven gladgeschoren door het leven gegaan en dat was beroepsmatig nodig. Ik werkte vrij publiekelijk, werd iedere dag wel ergens gefotografeerd of gefilmd, moest ergens optreden of verscheen op televisie, dus ik moest er 24/7 representatief uitzien en een baard en snor was zeker niet handig in combinatie met microfoons.;)
Begin februari 2016 kreeg ik gewoon een stevige griep, die me enige dagen binnenshuis hield en ik me niet geschoren heb en ik helemaal klaar was met het continue "keurig" zijn, dus dacht ik 'f**k the world' en heb nadien alleen nog maar de schedel geschoren.
De werkzaamheden van toen verricht ik niet meer en het voordeel is, dat ik totaal niet meer herkend word en dus nooit meer op straat of waar dan ook aangesproken word en ik kan zelfs gewoon boodschappen doen, naar het strand of een restaurant en dat soort normale dagelijkse bezigheden ondernemen.
Twee maanden na de start van de baardgroei ben ik tot het Baardforum toegetreden en één maand daarna ben ik de baardreis gaan vastleggen, dus de eerste foto's zijn een throwback van drie maanden ervoor om het verhaal vanaf het begin te complementeren.
September 2016 heb ik Baardborrel opgericht op Facebook en Instagram en in december 2016 heeft @Cowboy me gevraagd het team van Baardforum te komen versterken en ben ik de administrator geworden.
Dus in het Baardforum van 2.500 leden en Baardborrel van 1.200 leden ben ik een beginner, die heel snel heel veel heeft moeten leren.
:)>
 

Joep

Zware baard
Wat een leuk verhaal weer. Jij zit vol leuke verhalen heb ik al door, maar nu ga ik me natuurlijk zitten afvragen welke bekendheid jij dan bent. :rolleyes:
Als je het niet verteld, dan laat ik mijn vrouw kijken en dan ben je erbij :D die weet het vast wel. Ik niet, ik kijk nooit naar mensen, al helemaal niet naar gezichten. Dat is een handicap van mij, dus al ben je nog zo bekend, ik herken je waarschijnlijk toch niet. :cool:

Ik las ergens in je topic je promotie tot administrator, dus ik wist wel al dat je dat niet vanaf het begin was. Het past je mooi die rol hier op het forum. Je bent er geloof ik altijd met advies en humor. (Y) :)> :)> :)>
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Dat wordt dus een taak voor je vrouw, haha, want het is totaal onbelangrijk wie ik niet meer ben @Joep
Naast de reguliere taken als administrator hoort advies (liefst met humor) daar ook bij, maar ik ben niet alleen, want @Cowboy en @Arjay zijn er net zo druk mee.

Dank voor het compliment @Renem en ikzelf ben ook blij, dat ik de reis begonnen ben, die nog lang niet ten einde is. Voorwaarts!
 
P

Pellie

Guest
:DHet zal wel aan mij liggen, maar ik herken je nergens van Prof, voor mij ben je gewoon Prof van baardforum die me af en toe vragen beantwoord op vragen waar ik geen antwoord op weet (vooral over hoeden)!
 
Banner image
Top