De Professor in wording!

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Gisteren stond ik in Antwerpen op straat even met een bewoner van de buurt te praten toen een vriend deze foto maakte vanachter een raam.
Een zeer intrigerend beeld. Twee mannen, die dezelfde uiterlijke kenmerken dragen, zoals een baard, hoed, cap-toe schoenen en toch levend in twee volkomen verschillende werelden.
Kunnen baarden mannen tot elkaar brengen?
Het Baardforum is waarschijnlijk één van de bewijzen, dat dit mogelijk is.

image.jpeg

(foto: René Castelijn)
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Dank mannen!
Ik heb dezelfde mening als @Cowboy en zou zeker niet meer zonder baard door het leven willen.
Het was om even aan te geven, wat een ellendige worsteling dat eerste jaar baardgroei eigenlijk is.
Dat iedereen van het Baardforum dat allemaal gedaan heeft!!! :confused:

En heel triest @Hartenheer maar ik ben onterfd en de familie uitgejaagd. o_O
En die "ik-ga-hem-maar-even-uit-de-weg"-uitstraling komt soms van pas @Olav1975 ;)
 

Laurent1965

Zware baard
Ook weer zo herkenbaar dit. dat mensen je soms uit de weg gaan :D:D.., je ziet ze vaak denken wat een bad-ass.
Heb ik in het begin erg aan moeten wennen, is eigenlijk helemaal niet mijn intentie geweest, merkte de verandering toen mijn baard onder de kin ging hangen en steeds langer werd.
Komt nu vaak echter heel goed van pas in deze harder wordende veranderende wereld waarin iedereen steeds individualistischer denkt te moeten zijn...;)
Is mijn raketafweersysteem....:D
Geen denken aan weer zonder te gaan lopen!

Trouwens, prof, chapeau voor die huidige look, super (Y)(Y)
 
Banner image
Top