De Professor in wording!

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
image.jpeg Vier maanden op de kop af! En het was een slopende maand. Visueel groeit de baard naar mijn idee geen ene ruk. Het haar gaat alle kanten op, alhoewel ik me suf borstel, kam en olie. Ik heb me nu voorgenomen gewoon de baard zijn gang te laten gaan en niet meer te proberen er een model aan te geven. Iedereen die me in groeitijd voorloopt zit nu te grinniken en denkt: 'Het gaat wel loslopen'. Voor eenieder, die deze periode nog moet gaan beleven zou ik zeggen: 'Hou vol, word niet wanhopig en als jullie het volhouden ga ik dat ook proberen te doen'.
 

maximum

Zware baard
Sluit me bij de bovenbuurman aan(Y)Trek ervoor de gein eens 1 haar uit en je zal zien dat die +/- 4cm is;) Zou alleen de bakkebaarden iets korter houden:)Maar dat is persoonlijk:D Beard up:)>
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Zoals Arjay zegt is er wel degelijk groei hoor, maar het spreekt vanzelf dat je dat in je vierde maand veel minder kan "zien" dan in de eerste maanden.

Gewoon rustig zijn ding laten doen en komt helemaal goed hoor ;)
 

CyKosis

Baard
Tussen de foto van 16 mei en de laatste is groei goed zichtbaar. Ook voller lijkt het. Maximum zei het al, bakkebaarden korter zou het goed doen. De baard zou ook langer lijken.. denk ik.
Ik zit in hetzelfde fase. Het vergt veel wilskracht..! De aanhouder zal zegevieren. :)>(Y)
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Sluit me bij de bovenbuurman aan(Y)Trek ervoor de gein eens 1 haar uit en je zal zien dat die +/- 4cm is;) Zou alleen de bakkebaarden iets korter houden:)Maar dat is persoonlijk:D Beard up:)>
De bakkebaarden wilde ik eigenlijk lang naar beneden toe hebben, maar ik ga ze inderdaad maar eens bijwerken, anders gaat het op een Civil War-baard lijken. :confused:
 
En of er duidelijk zichtbaar verschil is. Maar wat je zegt; civil war baard

Alhoewel het met zo'n kort geschoren kop wel goed staat!

Ga vooral door met je baard, met of korte zijkanten!
 
Banner image
Top