De meerderheid beslist.

Welke neem ik voor vrijdag.

  • Frankinstein van Dutchbeards

    Votes: 0 0,0%
  • Laderrock (Leder)

    Votes: 0 0,0%
  • Blodorn (Koffie, Munt, Chocolade)

    Votes: 0 0,0%
  • Ragnarok (Drievoudige Citrus, Zoete Oranje Geur)

    Votes: 0 0,0%
  • Gungnir (Klaver, Anijs, Lavendel, Sandelhout)

    Votes: 0 0,0%

  • Total voters
    5

Tabbaert

Stoppelbaard
Maandag was mijn eerste dag weer op het werk. En ik moet zeggen, de collega's die toen nog de onverzorgde versie zagen waren eigenlijk vol lof. Na het barbierbezoek is iedereen nog lovender en zegt iedereen dat ik er wel mee sta. Ik moet zeggen het zelfvertrouwen kreeg er toch wel een boost door. Ook de dames reageren voorlopig toch overwegend positief. Het heeft er zelfs toe geleid dat ik vrijdag eens een stapke ga doen en er ook wat naar uitkijk eigenlijk.

Zoals reeds gezegd heb ik de 13 sample geuren besteld vanop baardman van mad viking besteld met daarnaast ook frankinsteijn van Dutchbeards. Van de volgende geuren, welke zouden jullie aanraden voor vrijdag? Ik wil toch de dames wat aantrekken. De meerderheid beslist.

Frankinstein van Dutchbeards

of van mad viking

1 Mjolnir (Mint, Cedarwood, Sandalwood)
1 Laderrock (Leder)
1 Ravn Rom (Bay Rum, Bergamot)
1 Blodorn (Koffie, Munt, Chocolade))
1 Berserker (Citroen, Patchouli, Sandelhout)
1 Ragnarok (Drievoudige Citrus, Zoete Oranje Geur)
1 Gungnir (Klaver, Anijs, Lavendel, Sandelhout)
1 Yggdrasil (Scotch Pine, Bergamot Geur)
1 Dragonshead (Kokos, Strand geïnspireerd)
1 De Orchard (Rode Appelgeur)
1 The Hollow (Cedarwood, Sandalwood, Pine, Vetiver)
1 Odin's Rök (Zwarte Kers En Tabak)
1 Jötunn's Brew (Nag Champa)
 

Weeble

Volle Baard
Ik heb er geen ervaring mee, maar geur is ook heel persoonlijk. Ik zou er gewoon een doen die JIJ lekker vindt ruiken, dan draag je de geur ook met zelfvertrouwen;)
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Zelf gezegend met een vrouw die valt voor houtgeuren en dus die aangeklikt.
Of dat te veralgemenen denk ik van niet. Smaken verschillen nu eenmaal, zowel qua kleuren als qua geuren.
Blij dat het dragen van je baard bijdraagt tot het krijgen van meer zelfvertrouwen (Y)
Let it grow :)>
 

Texman

Koning Baard
Ha @Tabbaert ,
Leuk dat je collega's enthousiast zijn over je baard.
Ik had dit ook wel verwacht want je hebt nu al een mooie baard.
Wat de geuren betreft heb ik een voorkeur voor de wat frissere geuren dus ik ga voor "Citroen, Patchouli, Sandelhout".
Echte sandelhout heeft naast dat het lekker ruikt ook een erotiserende werking.
Succes Texman:)>
 

Tabbaert

Stoppelbaard
Uiteindelijk is het Mjolnir geworden gisterenavond. Ik moet zeggen dat ik het geurtje wel aangenaam vond. Aan de andere kant moet ik ook zeggen dat ik niet bepaald heb opgemerkt dat het op de dames een uitwerking had. Het is dan ook geen wondermiddel natuurlijk. Ik heb ook niet echt dames aangesproken, dan is het ook niet vreemd dat het niet echt effect had natuurlijk. LOL.

Gisterenavond was mss ook een minder goede gelegenheid. Volgende week is er een singles party waar ik naartoe ga. Mss zal dat dan meer uitwerking opleveren. Let's hope.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
succes ermee ;)

Beste is van gewoon je ding te doen en te kijken hoe het loopt. TE overdreven op zoek gaan heeft volgens mij eerder een averechts effect.
 
Banner image
Top