Dat kan wat moeilijk zijn, en ook de keuze van de juiste was is belangrijk. Je hebt geen supersterke was nodig voor deze behandeling.
Die ken ik helemaal niet, maar ik kan wel de Brothers Love Schnurrbartwichse aanbevelen. Die is oplosbaar in water, niet te duur en makkelijk in gebruik. Het is geen klassieke wax maar eerder gelachtig; de geur is vrij heftig en ook niet voor iedereen.Ik gebruik momenteel wax van Superfurry voor mijn snor.
Die ken ik helemaal niet, maar ik kan wel de Brothers Love Schnurrbartwichse aanbevelen. Die is oplosbaar in water, niet te duur en makkelijk in gebruik. Het is geen klassieke wax maar eerder gelachtig; de geur is vrij heftig en ook niet voor iedereen.
Man, dat is echt een indrukwekkende baard hoor. Daar ben ik serieus jaloers op.
De snor past er ook heel goed bij. Jammer dat je er zo’n last van hebt.
Haha, dat betwijfel ik eerlijk gezegd toch een beetje — mijn baard groeit echt niet zo snel. Ik laat ’m natuurlijk gewoon doorgroeien, maar ik denk niet dat hij tegen midden zomer 2026 al in de buurt komt van de lengte die jij nu hebt. Maar uiteindelijk ben ik er tevreden mee, omdat ik heb geleerd dat iedere baard zijn eigen karakter en uniekheid heeftJouw baard is anders zeker ook niet mis hoor.Ik ben ook al 17 maanden aan het sparen, als je je baard verder laat groeien, zal hij tegen midden zomer 2026 wellicht (bijna) even lang zijn als de mijne nu.
En die snor, ja, ze past qua vorm goed bij mijn baard vind ik zelf ook, maar ik heb er dus inderdaad veel last vind en ze heeft een afwijkende kleur, daarom kan ik mijn snor moeilijk onbeperkt laten groeien.
![]()
Zo die is goes ingekort. Ik vond de "volle" snor mooier. Maar tis jou snor dus lekker doen wat jij wil. Wel makenlijk met eten dat dan weer wel hahahaha.Hier zie je dan de bijgewerkte snor. Deze foto's zijn zaterdag gemaakt.
Bekijk bijlage 29833
Bekijk bijlage 29834